F
Fanta free
Har hittat tre övergivna katt ungar på en väg när jag var på väg till mitt jobb. De satt mitt i vägen och flyttade sig inte. När jag steg ur bilen skrek de så hjärtskärande och tittade på mig. Alltså in med dem och vände tillbaka ( snälla jobbar kompisar förstod). De är så små och taniga ca 3-4 veckor. Vill tillägga att inga hus fanns i närheten och ingen vuxen katta heller. Nu bor de i min sadelkammare. Första dagen matade jag dem med mjölk ersättning, de var utsvulltna. Nu kan de lapa själva i skål, men de är så rädda ligger och trycker bakom en disk bänk där jag inte kommer åt dem. Jag matar dem var 4 timme. Jag är bara så rädd att de inte får i sig maten, första dagarna var det tomt efter måltiderna. men i dag har de inte ätit tidiga morgon målet och kom inte fram när jag ställde in 10-målet heller. Tar hungern överhand och de kommer fram igen tror ni. Sadelkammaren används bara av mig, så det är helt lugnt där. kan också nämna att jag satt ut katt låda och den använder de till 90%.
Jag vill dem allt väl har redan köpt mjölk o matersättning för 500 kr och det räcker knappt en vecka . Ni som tagit hand om övergivna katt ungar som är så pass små, dela med er av era erfarenheter snälla ni. Jag har oxå på vet rek blött upp särskillda små kulor som de slickar i sig. När kan de börja tugga? Ska jag montera ner hela disk bänken eller tror ni de kommer fram. Har varit här 3 dagar. Tack på förhand
Jag vill dem allt väl har redan köpt mjölk o matersättning för 500 kr och det räcker knappt en vecka . Ni som tagit hand om övergivna katt ungar som är så pass små, dela med er av era erfarenheter snälla ni. Jag har oxå på vet rek blött upp särskillda små kulor som de slickar i sig. När kan de börja tugga? Ska jag montera ner hela disk bänken eller tror ni de kommer fram. Har varit här 3 dagar. Tack på förhand