Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
T har ett rejält överben på insidan ena frambenet. Jag skulle vilja ha ett par benskydd, för att skydda överbenet men också tex senan vid hoppning. Men. Vilken sorts benskydd skall man satsa på? Jag är rädd för att tex vanliga senskydd skall trycka och irritera.
Nelly har också ett stort överben på insidan. Jag har vanliga benskydd, aldrig tryckt eller liknande. Har lite olika varianter och inget trycker eller skaver på överbenet. När det fortfarande var aktivt var jag noga med att ha så välventilerade skydd som vanligt bara.
Såna här har vi på jobbet, till alla möjliga ben. De ger väldigt bra stöd och faktiskt bra skydd mot smällar också, trots brist på hård yta. Om jag får välja tar jag alltid såna skydd.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Skola & Jobb Det var 30 år sen just den tentan gjordes, jag minns inte exakt hur jag tänkte. Finns väl många tillfällen när man vet det rätta svaret...