Sv: Öveds

Vi ska dit för att heja på Mister. Jobbar på fredagen så jag missar dressyren om han går den då, men kommer att vara på plats på lördag.

Väldigt lite starter :confused: Även om det är några ryttare med som inte skulle rida mer. Typ Hebbeli och Tobbe

Men du...om de ska få sålt sina hästar så får de nog hålla igång dem!:idea:

Eller så har de ångrat sig...:grin:

Fast planen är nog inte att Amaretto ska säljas, tvärtom så skulle han väl få ha kul på lite lägre nivå. Så fattade jag det iaf.

Jag kommer inte, håller mig på hemmaplan på Ryttis istället. :) Men jag rapporterar från Öved.

Fast planen är nog inte att Amaretto ska säljas, tvärtom så skulle han väl få ha kul på lite lägre nivå. Så fattade jag det iaf.

Jag kommer inte, håller mig på hemmaplan på Ryttis istället. :) Men jag rapporterar från Öved.

Fullt möjligt att du har rätt i det...jag tänkte på de hästarna som ligger ute på annons...

Inte dåligt att kunna stå i Stockholm och rapportera från Skåne! :rofl::rofl:

Fullt möjligt att du har rätt i det...jag tänkte på de hästarna som ligger ute på annons...

Inte dåligt att kunna stå i Stockholm och rapportera från Skåne! :rofl::rofl:

Aha, de har jag nog inte lika bra koll på. ;)

Japp, är du förvånad?! :angel: Jag sa att jag kan lika väl göra det hemifrån, jag kommer ändå inte missa en endaste grej här uppifrån... :p

Aha, de har jag nog inte lika bra koll på. ;)

Japp, är du förvånad?! :angel: Jag sa att jag kan lika väl göra det hemifrån, jag kommer ändå inte missa en endaste grej här uppifrån... :p

Mest troligt är väl att du har alla detaljer innan vi andra ens hunnit SE dem....:rofl::rofl::devil:

Jag hade tänkt åka dit och titta, jobbets stiftelse är en av huvudsponsorerna så vi blir ju bjudna på evenemanget, men tyvärr krockade det med annat som går före... :(

Lycka till åt er som ska tävla där!

Skulle inte Hanna och Vincent vara med :confused:

Nä hon strök sej när det blev klart att hon skulle rida 3* i Segersjö. "Min gamla skola" säger mej att hon inte ska rida en 3* och en 2* helgerna efter varandra. :o

Däremor får Dumle gå 2 helger i rad. :D

Så han får ta det lugnt i helgen, den "gamle" duktiga pållen. :love:

Däremot ska Malin Josef rida M M i 1*.

Hm, jag skulle ju faktiskt hinna åka dit en sväng på fredagen! Jag skall vara i Ängelholm kl 19 men jag borde ju hinna se ett par ekipage innan dess! Är tyvärr inte kvar i skåneland under helgen...

Sen blir jag lite förvirrad.
När man tittar på startlistorna så står det CIC* kl 15 men när man klickar där kommer startlistan för CIC** upp, och tvärtom :confused:

Vilken klass är det som börjar egentligen :confused:

Det verkar som de har ändrat nåt, för så där såg inte listorna ut under den länken tidigare idag. Då fanns det även exakta tider.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Philippa Magnusson är ny landslagsledare för ungdomar i fälttävlan. Med en gedigen bakgrund inom ridsporten ser hon fram emot att bidra...
Svar
0
· Visningar
32
Senast: Gunnar
·
Hästvård Inspirerad av bukes tråd kring Atletix-dupe hade det varit kul med en tråd för hemmagjorda hästvårdsprodukter. Och jag kunde inte hitta...
2
Svar
27
· Visningar
1 332
Senast: Valle
·
Samhälle Ja, varför har vi så svårt att faktiskt hantera att något inte är enbart bra, eller enbart dåligt? På vissa punkter har jag absolut...
Svar
9
· Visningar
854
Senast: skiesabove
·
Övr. Katt Jag köpte en pusselmatta för att kunna få ut matta i hela hallen då den har en del kanter å annars hade jag behövt måttbeställa å vet...
Svar
16
· Visningar
1 094

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka