Outlookproblem

L

linneaa

Egentligen inget problem men ändå.. När jag installerade min Officeskiva, (Word osv) så ändrades Outlook från den fina versionen till en ful hej-jag-är-jätteseriös-och-har-kalender-i-min-fina-jobbmaillåda. Så vill inte jag ha det. Och jag förstår inte hur jag kan ändra tillbaka. Någon som vet?
Tack!
 
Jag hade samma 'problem' som du, det löstes dock väldans fort när jag surfade in på Microsofts hemsida och laddade ner den nyare (roligare?) versionen.
 
Är du säker på att du inte blandar ihop programmen Outlook Express och Outlook?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
622
Kropp & Själ Hej alla! Jag har tänkt höra med vården också, men kan ju fråga om ev personliga erfarenheter först... Jo, jag har vissa månader...
2
Svar
20
· Visningar
1 417
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 113
Senast: Svartkatt
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 941
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp