Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte en (i mitt tycke) fin plastrong till min vän från Equestrian Sthlm, de har fina toppar också. Men plastrong kan ju bli överflödigt om man har en fin topp. Mitt enda tips där är att köpa en med iaf kort arm, inte armlös, för vid varmt väder kan man få rida utan kavaj om man har arm på tävlingstoppen (fast det är väl också olika beroende på nivå och TL).@Fiorano Var får man tag i en fin plastrong eller lite tjusigare tävlingstop? När man aldrig har tävlat förut får man köpa grejer i omgångar, det blir ju jättedyrt det här Men det är samtidigt fantastiskt roligt! Kvar att köpa är en kavaj, har tänkt mig en helt vanlig klassisk svart.
@MalanMjöl Såg filmerna på er, väldigt fina var ni! Funderade på det där med plastrong, är det vanligt eller ovanligt att folk har det? Sett många som bara har en tävlingstop under kavajen...
@MalanMjöl Jag köper gärna begagnat, hittar jag en kavaj i bra skick köper jag den begagnad
Schabrak är desto svårare. Jag har en skimmel och har därför bestämt att ett vitt schabrak med svart passpoal eller kantband är snyggast för att bryta av det vita mot det vita. Men det verkar hopplöst om jag inte vill betala typ 1300:-
@MalanMjöl Mitt motto är: "om man inte är bra kan man i alla fall vara snygg"
Men jag försöker behärska mig, ett schabrak för 1300 behöver jag faktiskt inte
@MalanMjöl Jag köper gärna begagnat, hittar jag en kavaj i bra skick köper jag den begagnad
Schabrak är desto svårare. Jag har en skimmel och har därför bestämt att ett vitt schabrak med svart passpoal eller kantband är snyggast för att bryta av det vita mot det vita. Men det verkar hopplöst om jag inte vill betala typ 1300:-
Du kanske kan designa ett eget Mias? Då kan du ju få vitt och vilken färg på passpoalen du vill Kostar väl runt 600:- om jag inte minns fel.
@EmmaN Försökte förstå mig på Mias RS egen design... Jag vill ha ett vitt schabrak med snodd (den tvinnade grejen??) i silver och svart kantband (det längst ut??). Vad är då passpoal? Confusing