Outfit på tävling

@Pancakes Vad fina ni är! Ett liknande schabrak är jag ute efter, kanske Mias är bästa stället. Flera som tipsat om det :) Är det bra passform?

@Pancakes Vad fina ni är! Ett liknande schabrak är jag ute efter, kanske Mias är bästa stället. Flera som tipsat om det :) Är det bra passform?

Tack! Jag ÄLSKAR Mias schabrak :love: Har både hopp- och dressyrschabrak även om dressyrsadeln är den som används mest. De håller sig fina tvätt efter tvätt efter tvätt och ligger alltid bra under mina sadlar. Jag har köpt ett gäng begagnade också som är fina med. Hade lätt kunnat ha hela garderoben med bara Mias. Och så fasligt dyrt är det inte att beställa egna färger heller. Tror jag betalade 6-700:- för mitt med lite dyrare passpoal och två rader broderi.

Liknande trådar

Dressyr Hej! Nu när tävlingarna drar igång tillkommer också arbetet med att vara funktionär. Jag ska vara speaker men det var ett par år sedan...
Svar
16
· Visningar
1 901
Senast: settis
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I samband med OS-tävlingarna i Versailles ska omkring fem dressyr-ryttare tagits in till förhör hos det internationella...
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Gunnar
·
Ridning Skulle behöva komma igång med ridningen av min 12-åriga SWB igen efter en vinter och vår av väldigt sporadisk ridning på grund av brist...
Svar
6
· Visningar
747
Senast: Marvin
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
940
Senast: shebeen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30