Outfit på midsommar

Pancakes

Trådstartare
Vad ska ni ha på er på ert midsommarfirande imorgon? Min plan med vit klänning känns som jag ska omvärdera när det spås ösregna större delen av dagen...
 
Sv: Outfit på midsommar

Jag väljer mellan två klänningar. En blommig tajt klänning och en svart/vit som sitter tajt upptill och löst nertill. Blommigt känns roligare men eftersom vi ska äta och dricka så känns det skönare med nåt som inte sitter tajt över magen:p beslutångest!
 
Sv: Outfit på midsommar

Min favoritsommarklädsel när jag är ledig är uppvikta jeans och linne så det blir väl det. Ev kompletterat med tjocktröja och/eller regnjacka. Sandaler eller gummistövlar beroende på nederbörden.
 
Sv: Outfit på midsommar

Det ante mig!
Typ såhär då, men det står inte ordningsvakt på pikén och det är inte reflexer på byxorna:
OVPIKE2011-06-14-15-48-00.png
 
Sv: Outfit på midsommar

Lanstingspyjamas, men funderar på att aftonen till ära ha klänning med stödstrumpor istället för busarong och byxor. Kanske en (doftfri) blomma i håret med.
 
Sv: Outfit på midsommar

Jeanskjol, tröja, tofflor.
Och kanske en skoteroverall med i ryggan - det är ju ändå svensk midsommar... :cautious:
 
Sv: Outfit på midsommar

En blå klänning som slutar vid knäna, med svarta leggings till (vill hellre ha vita, men hittade inga :() Sandaler på fötterna.

Om det regnar så blir det nog ett par lite snyggare jeans och ett linne bara.
 
Sv: Outfit på midsommar

*kl*

10101616_SnowWhite_385872_002_ProductLarge.jpg


Den här, men troligen med svarta leggins till, den blir lite väl statisk och "klistrig" utan...
 
Sv: Outfit på midsommar

Bra fråga, tänkte klänning men brände mig igår så jag är ganska så öm idag (hade glömt solkrämen hemma) så jag tror någon tunt tröja med lite ärmar och byxor om min hud inte har lugnat ner sig tills imorgon.
 
Sv: Outfit på midsommar

Vi ska ut och segla och det ska ju inte bli supervarmt så det blir enkelt och bekvämt med dessa kläder

10088455_MEDINDIGOWASH_001_ProductLarge.jpg


72530077_002_001_1228.jpg


10092797_OATMEAL_001_ProductLarge.jpg


canvas_tommy_hilfiger_4515.jpg
 
Sv: Outfit på midsommar

Mellan 12-15 kommer jag nog se ut såhär:
143414_003.jpg


uvhk.jpg


På kvällen blir det nog:

62935907301_m.jpg


Och nånting över axlarna.
 
Sv: Outfit på midsommar

KL

Svarta byxor (antagligen tackta av fagelskit :crazy:), rod rutig skjorta med inbyggd insekt sprej och tjocka strumpor upp drgana over dem fina byxorna. Lagg till ett par kraftiga hiking skor och att jag antagligen har nagonting liknande en sadan har pa skallen;
http://www.jula.se/mygghatt-901041

sa inser ni att min jobb look for dagen passar i dem finaste mode kataloger ;)
 

Liknande trådar

Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
581
Senast: Fideli
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
366
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 103
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 474
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp