Den som får en utbruten tråd riskerar samma saker som den som inte vill starta trådar. Dvs syftet är annat men konsekvenserna blir detsamma.
Vad menar du att man riskerar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den som får en utbruten tråd riskerar samma saker som den som inte vill starta trådar. Dvs syftet är annat men konsekvenserna blir detsamma.
Flera har uttryckt det tidigare i tråden.Vad menar du att man riskerar?
Flera har uttryckt det tidigare i tråden.
Flera har uttryckt det tidigare i tråden.
Det var jag som skrev det.
Om nu hen då ser ett intressant ämne som denne vill diskutera så varför inte bara starta en egen tråd än att rapportera någon annans inlägg och tvinga en utbrytning som inläggshuvudhavaren valt att bara skriva i förbifarten?
Det hade jag kunnat göra, om det inte vore så att jag inte fixar att läsa mängder av ointressanta inlägg för att kanske hitta några intressanta inlägg som kan bli nya trådar. Alltså missar jag dom helt och kan varken skapa några spinofftrådar eller att rapportera inlägg.Det var jag som skrev det.
Om nu hen då ser ett intressant ämne som denne vill diskutera så varför inte bara starta en egen tråd än att rapportera någon annans inlägg och tvinga en utbrytning som inläggshuvudhavaren valt att bara skriva i förbifarten?
Här får man kanske fundera på varför flera uppgett att dom inte vill starta egna inlägg och komma tillrätta med den biten i stället.
Jag startar ju ändå trådar regelbundet så nog bidrar jag.Det hade jag kunnat göra, om det inte vore så att jag inte fixar att läsa mängder av ointressanta inlägg för att kanske hitta några intressanta inlägg som kan bli nya trådar. Alltså missar jag dom helt och kan varken skapa några spinofftrådar eller att rapportera inlägg.
Så gott om tid att lägga på buke har jag inte.
Kan du sammanfatta?
Flera har uttryckt att dom inte vill starta trådar längre eftersom klimatet härinne är för rått. Att det finns en del medlemmar som alltid kommer och förstör tråden och hackar. Folk som tycks komma undan att man rapporterar deras inlägg och som upprepande både kränker och förstör.Menar du detta?
I de allra flesta fall handlar det förmodligen inte om att vilja eller inte vilja starta trådar utan tråden bara svävar ut och det blir ett eget ämne.Jag fortsätter att ifrågasätta varför det inte görs något åt att folk inte vill starta egna trådar för det är ett problem och kommer knappast lösas av sånt här.
Du menar alltså att det är meningen att intressanta ämnen ska försvinna i evighetstrådarna och vara enbart för dom som skriver där och att de är skyddade där på något vänster?Flera har uttryckt att dom inte vill starta trådar längre eftersom klimatet härinne är för rått. Att det finns en del medlemmar som alltid kommer och förstör tråden och hackar. Folk som tycks komma undan att man rapporterar deras inlägg och som upprepande både kränker och förstör.
Gör det nåt åt det så kan jag lova att fler skulle starta trådar här på buke. Just nu är vi många som heller frågar i det tysta än riskerar det gång på gång utan förbättring.
Du menar alltså att det är meningen att intressanta ämnen ska försvinna i evighetstrådarna och vara enbart för dom som skriver där och att de är skyddade där på något vänster?
Jag håller för övrigt inte med om det råa klimatet - visst håller man inte med varandra alla gånger, men rått klimat och att någon kommer undan med att upprepande kränka och förstöra kan jag verkligen inte hålla med om. De som verkligen beter sig illa är ju också bannade mest hela tiden
Nej. Så är det verkligen inte i min verklighet. Jag hade gärna startat en tråd men vet då att vissa kommer gå in i den enbart för att förstöra. Då ser jag ingen mening med att starta en tråd för jag orkar inte med sånt. Ignorera hjälper inte heller för jag har ju ett intresse av att läsa tråden jag skapat.
Jag tänkte skapat en tråd igår men kom att tänka på konsekvenserna det kan ge så jag gjorde det inte. Det berörde ett ämne de jag gärna undviker håller sig inom.
Med andra ord - jag känner mig inte trygg med att diskutera med vissa användare och startar därför inga trådar. Problemet löst men buke får inga nya trådar från mig.
(Ämnet är f.ö. aldrig nämnt i VVG tråden).
Och nej, jag behöver inte mer skinn på näsan. Det har jag gott om. Jag orkar bara inte med evighetskarusellen.
Det handlar om att man ska få folk att vilja starta egna trådar. Gör man det är problemet löst.I de allra flesta fall handlar det förmodligen inte om att vilja eller inte vilja starta trådar utan tråden bara svävar ut och det blir ett eget ämne.
Sen är det här en åtgärd både för att få fler trådar (istället för att diskutera allt i ett fåtal trådar) och uppmärksamma folk på när det är lämpligt att starta en ny tråd
Flera har uttryckt att dom inte vill starta trådar längre eftersom klimatet härinne är för rått. Att det finns en del medlemmar som alltid kommer och förstör tråden och hackar. Folk som tycks komma undan att man rapporterar deras inlägg och som upprepande både kränker och förstör.
Gör det nåt åt det så kan jag lova att fler skulle starta trådar här på buke. Just nu är vi många som heller frågar i det tysta än riskerar det gång på gång utan förbättring.
Läser vi på samma forum? Det verkar inte så, jag känner inte igen mig på en endaste liten fläck.Nej. Så är det verkligen inte i min verklighet. Jag hade gärna startat en tråd men vet då att vissa kommer gå in i den enbart för att förstöra. Då ser jag ingen mening med att starta en tråd för jag orkar inte med sånt. Ignorera hjälper inte heller för jag har ju ett intresse av att läsa tråden jag skapat.
Jag tänkte skapat en tråd igår men kom att tänka på konsekvenserna det kan ge så jag gjorde det inte. Det berörde ett ämne de jag gärna undviker håller sig inom.
Med andra ord - jag känner mig inte trygg med att diskutera med vissa användare och startar därför inga trådar. Problemet löst men buke får inga nya trådar från mig.
(Ämnet är f.ö. aldrig nämnt i VVG tråden).
Och nej, jag behöver inte mer skinn på näsan. Det har jag gott om. Jag orkar bara inte med evighetskarusellen.
Att använda knapplån för att idiotförklara folk för att slippa bli rapporterad är bara lågt. Att dessutom nervärdera flera användares upplevelser av forumet bara för att du inte ser det så är också rätt lågt. Man kan sköta det hela snyggare och bättre än såna här inlägg.Läser vi på samma forum? Det verkar inte så, jag känner inte igen mig på en endaste liten fläck.
kl
Å andra sidan ser jag inte konspirationer i var o varannan buske eller tråd här på buke.
Då får du väl rapportera inlägget? Det du skriver nu uppfattar jag som personligt påhopp, inte ok på en endaste liten fläck!Att använda knapplån för att idiotförklara folk för att slippa bli rapporterad är bara lågt. Att dessutom nervärdera flera användares upplevelser av forumet bara för att du inte ser det så är också rätt lågt. Man kan sköta det hela snyggare och bättre än såna här inlägg.
Läser vi på samma forum? Det verkar inte så, jag känner inte igen mig på en endaste liten fläck.
kl
Å andra sidan ser jag inte konspirationer i var o varannan buske eller tråd här på buke.
Då får du väl rapportera inlägget? Det du skriver nu uppfattar jag som personligt påhopp, inte ok på en endaste liten fläck!