OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

vanliga är bäst! Oj vad sugen jag blev på pannkakor nu! Ska nog göra det imorgon till brunch :d Med hjortronsylt!!

Jag har odlingsabstinens! Jag vill plantera en massa saker, ha lite nya blommor och sånt. Jag vårdar ju ihjäl de jag har :crazy:
Har en liten idé om att klä in delar av ena väggen med orkidéer och flytta ena passionsblomman till en spaljé på samma vägg. Men vi får väl se hur det blir. Jag har alltid 256 olika blomprojekt i huvudet :p
 
Sv: OT tråden nr 14

Det är verkligen så härligt att promenera i ösregn när man är flera kilometer hemifrån utan regnkläder...
 
Sv: OT tråden nr 14

Pannkakor kan jag ju göra till lunch imorgon, så kan jag ha det till mellanmål på tisdag på jobbet.
 
Sv: OT tråden nr 14

Usch vad blött! :crazy:
Jag har klarat mig från att vara ute i de ordentliga regnskurarna som har kommit här idag, men lär väl säkert lyckas pricka in en när jag alldeles snart ska gå en promenad med hunden.
 
Sv: OT tråden nr 14

När jag var i stallet förut så regnade det så mycket att man inte hörde vad man själv tänkte när jag red i ridhuset.
 
Sv: OT tråden nr 14

kl

Jag vill egentligen ut och gå men tror jag är för dålig för det. mhe.
Annars har jag käkat massa glasstårta
 
Sv: OT tråden nr 14

H*n är helgalen.
Jo vi har anmält men det händer inget.

Sasa: Oh de är fina :)

Kethes: Gud så gott med glasstårta
 
Sv: OT tråden nr 14

Att sitta och skriva i ett dokument som är nästan 70 sidor långt är jobbigt.:p Men det verkar som det finns ett slut på det hela.:D
 
Sv: OT tråden nr 14

kl

Mensvärks-döden...
Vaknade för tidigt av en ledsen mini vars blöja hade läckt och nu sitter jag och försöker vakna och sluta må illa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
11
· Visningar
1 254
Senast: ainasoja
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 913

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp