H
hannalon
Finns det ovanligt mkt oseriösa säljare eller är det så att jag bara haft otur? Letar häst för fullt och har varit och tittat på två stycken hittills. Värst besvikelse blev det med häst nr 2 som skulle vara superlugn och inte rädd för någonting.. Hästen hoppade och skuttade upp och ner och åt sidorna hela tiden, tror inte att den var speciellt mycket riden heller om man tänker på dens beteende överlag med ryttare på ryggen.
Har ringt på massor, massor, massor med annonser och i nästan var och varannan annons så har inte hästen pass. Vem säljer häst utan pass? Mitt högsta krav i hästköpet är nog att hästen ska ha pass, tycker att det är väldigt viktigt.. Och tycker inte att det är mitt jobb som köpare att fixa det heller.
Okej vart en massa klagomål här och menar naturligtvis inte att alla säljare är oseriösa men har råkat ut för så många sådana nu så man börjar bli trött..
Men men, tanken på en häst håller ändå modet uppe
Har ringt på massor, massor, massor med annonser och i nästan var och varannan annons så har inte hästen pass. Vem säljer häst utan pass? Mitt högsta krav i hästköpet är nog att hästen ska ha pass, tycker att det är väldigt viktigt.. Och tycker inte att det är mitt jobb som köpare att fixa det heller.
Okej vart en massa klagomål här och menar naturligtvis inte att alla säljare är oseriösa men har råkat ut för så många sådana nu så man börjar bli trött..
Men men, tanken på en häst håller ändå modet uppe