Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är väl klart att han ska få nuppa lite! Han blir ju inte redig karl innan han fått leva ut sina avelsbehov, fattar du väl!Herregud. Skägget fyller ju tre år idag!! Klart han ska få nuppa lite
Tänk, det här har jag undrat i många år.Men guud vad sorgligt eg när man väl tänker efter och begrundar det hela. Varför i hela helvete lägger man inte ner hela utställnings grejen när hundraser blir så fruktansvärt deformerade från ursprungsrasen?
Den annonsen finns med i alla våra tråder ,den har legat på blocket i månader."Vi har underbara Unik Charcoal Labrador valpar med bekymmerfrit paket
!!!Vi är första uppföda sälja sina valpar med en bekymmerfri Paket!!!
Första år gratis mat med hemleverans. (www.happydog.se)
Första år helt försäkrat hos Folksam.
2 veckor Hundpension gratis hos oss (öppna helt nytt maj 2016)
EU-pass
Naturligtvis kan ni köpa en Valp utan Paket för en annan pris.
mer info ringa oss.
Mor och Far är Gentestade (DNA) båda 100 % Labrador Retriever
båda finns hos oss.
finns 1 tik och 2 hanar kvar
Färgerna är tyvärr inte godkända i Sverige men hundarna är fortfarande 100% Labrador retriever."
Måste ha missat den, verkar som att det är rena valpfabriken där borta om den ligger uppe konstantDen annonsen finns med i alla våra tråder ,den har legat på blocket i månader.
Tyckte denna passade så bra när diskussionen var uppe om schäfrarna på Crufts
På tal om Crafts så har ägaren till schäfertiken nu uttalat sig "hur kan folk inte se att det är en frisk och sund schäfer? Alla som inte ser detta har helt enkelt inte koll på schäferhundsrasen" i artikeln ligger en bild på craftveterinärens besiktikningsintyg om att hunden är frisk.
Men alltså om flera miljoner människor från hela världen skulle medel mig att min hund inte ser hälsosam ut så skulle jag börja fundra över mina egna vörderingar men det kan ju omöjligt ägarna till dessa hundar gör? Ägaren i det här fallet gör det ju rakt inte.
På tal om Crafts så har ägaren till schäfertiken nu uttalat sig "hur kan folk inte se att det är en frisk och sund schäfer? Alla som inte ser detta har helt enkelt inte koll på schäferhundsrasen" i artikeln ligger en bild på craftveterinärens besiktikningsintyg om att hunden är frisk.
Men alltså om flera miljoner människor från hela världen skulle medel mig att min hund inte ser hälsosam ut så skulle jag börja fundra över mina egna vörderingar men det kan ju omöjligt ägarna till dessa hundar gör? Ägaren i det här fallet gör det ju rakt inte.
Fantastiskt när en liten klick människor anser sig besitta en kunskap så stor, att de inte behöver lyssna på andra längre. Och alla andra har fel.På tal om Crafts så har ägaren till schäfertiken nu uttalat sig "hur kan folk inte se att det är en frisk och sund schäfer? Alla som inte ser detta har helt enkelt inte koll på schäferhundsrasen" i artikeln ligger en bild på craftveterinärens besiktikningsintyg om att hunden är frisk.
Jaaaa.....och jag har föresten frågat om MH och det är ingen som hört nått om ett svar från SKK. De kanske inte ens brydde sig i att svara när de förstod var anmälan kom ifrånFör att glädja er lite så kan jag hälsa att konkurrensverket nu lagt ner ärendet om registreringskraven i SKK. Och det går inte att överklaga beslutet.
Pilutta dig, sportBCimportören!
För att glädja er lite så kan jag hälsa att konkurrensverket nu lagt ner ärendet om registreringskraven i SKK. Och det går inte att överklaga beslutet.
Pilutta dig, sportBCimportören!
Så jävvla gött!!!
Jag såg hen skriva på nån FB sida att hen inte kunde para sin tik pga att "det inte fanns några hälsotestade hanar i Sverige". Suuuuuuuure, det är anledningen det..... .