R
Raderad medlem 94602
Arma den blinde om man hakar fast en vallhund/draghundsblandning i personen. En skvätt labbe räcker liksom inteDet va det jag menade, fick inte alls ihop det där. Man kanske skulle ringt och frågat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Arma den blinde om man hakar fast en vallhund/draghundsblandning i personen. En skvätt labbe räcker liksom inteDet va det jag menade, fick inte alls ihop det där. Man kanske skulle ringt och frågat
Haha dem får ju bygga en kälke med hjul så personen kan åka hund genom stan!Arma den blinde om man hakar fast en vallhund/draghundsblandning i personen. En skvätt labbe räcker liksom inte
Haha dem får ju bygga en kälke med hjul så personen kan åka hund genom stan!
"Skena" tror jag är korrektare än "åka"
Målet på färden blir dit katterna springer. Inte apoteket och Ica som husse tänkte....Haha dem får ju bygga en kälke med hjul så personen kan åka hund genom stan!
Målet
Målet på färden blir dit katterna springer. Inte apoteket och Ica som husse tänkte....
Leklusten och bussigheten är inte som vanligt hos denna valp för där finns mer kraft och beslutsamhet bakomliggande som yttrar sig i att den inte vill ge sig i lek och inte blir skrämd av några motgångar.
En liten känsla som jag får när jag läser det där är att här är en hund som kanske svarar upp på tillsägelser och som inte backar på att ta fighten. Har träffat på ett fåtal sådana hundar och det har sällan slutat bra för varken människa eller hundLåter fullständigt livsfarligt.
mvh till och med rädd för rottweiler
Ja, det låter skitkonstigt. "Inte skrämd av några motgångar" låter ju som stelopererad käft och "inte vill ge sig in i lek" att den tar alla utmaningar på blodigt allvar.En liten känsla som jag får när jag läser det där är att här är en hund som kanske svarar upp på tillsägelser och som inte backar på att ta fighten. Har träffat på ett fåtal sådana hundar och det har sällan slutat bra för varken människa eller hund
Ja tyvärr. Min kusin hade en hund från Försvarmaktens kennel med det beteendet. Han backade tillslut inte för nått. Sa du FY!! gick han emot. Det var flera som hann få sig några kax innan han tillslut gick på tok för långt och togs bort. Tydligen mötte även hans syskon liknande öden då de var av samma skrot och kornJa, det låter skitkonstigt. "Inte skrämd av några motgångar" låter ju som stelopererad käft och "inte vill ge sig in i lek" att den tar alla utmaningar på blodigt allvar.
Usch så tråkigt. Försvarsmakten, det borde ju vara fina hundar.Ja tyvärr. Min kusin hade en hund från Försvarmaktens kennel med det beteendet. Han backade tillslut inte för nått. Sa du FY!! gick han emot. Det var flera som hann få sig några kax innan han tillslut gick på tok för långt och togs bort. Tydligen mötte även hans syskon liknande öden då de var av samma skrot och korn
Låter fullständigt livsfarligt.
mvh till och med rädd för rottweiler
Men då borde man väl alfarulla lite hårdare, helt enkelt?De har en hyper valp som blir hispig när de alfarullar den...
I speak their language.
HahahaUsch så tråkigt. Försvarsmakten, det borde ju vara fina hundar.
Visst ja, du har väl skrivit ett par romaner här redan om det. Inte klokt.Hahaha
Eller hur.
Endast 40% HD-fritt, vägran att följa regelverket kring MH så hundarna inte får reggas i sverige och så var det dedär med klådor
Men då borde man väl alfarulla lite hårdare, helt enkelt?
Me too.
Ja, det var något sådant jag misstänkte.Japp. Och då sitter man snart där med en "dominant" hund som biter när man går rakt emot den eller ser den i ögonen...
Ja, det var något sådant jag misstänkte.
Det är labradorer som tydligen ska passa utmärkt till spår. Trist för blivande ägare när de upptäcker att de inte får tävla och att anledningen till att hundar inte reggas helt enkelt brukar vara att de inte FÅR reggas.