R
Raderad medlem 94602
Ja. Du vet uttrycket "det är svårt att lära gamla hundar sitta....."Är det försent att säga till en blandrashund på 2 år hur hunden ska bli?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Du vet uttrycket "det är svårt att lära gamla hundar sitta....."Är det försent att säga till en blandrashund på 2 år hur hunden ska bli?
Har inte med avel att göra, snarare annonsformuleringar.
"En naken kille på 9 månader söker foder hem. Endast i Skåne. Pm för info."
Fralla/engelsk staff 10.ooo kr för hanvalp och 15.000 kr för tikvalp Betalar verkligen folk dom priserna
Orkar inte kolla på blocket längre. Det är deprimerade. Men på vissa Facebookgrupper kommer det då och då en modell blandras bruksraser som vill ut på landet så den kan springa fritt :-D
Och göra vad ?
Mina hundar får inte någon slags aktivering när de "springer fritt. ."
Okej, så problem med andningen och hudproblem finns i båda raserna så det måste bli friska valpar om man blandarFralla/engelsk staff 10.ooo kr för hanvalp och 15.000 kr för tikvalp Betalar verkligen folk dom priserna
Fralla/engelsk staff 10.ooo kr för hanvalp och 15.000 kr för tikvalp Betalar verkligen folk dom priserna
Absolut försvinner alla problemOkej, så problem med andningen och hudproblem finns i båda raserna så det måste bli friska valpar om man blandar
Speciellt eftersom det inte finns någon ras som heter engelsk staff.Okej, så problem med andningen och hudproblem finns i båda raserna så det måste bli friska valpar om man blandar
Ha ha ja då sprang den ju ordentligt så att säga.Haha alltid när jag hör/läser detta så tänker jag på en bekants hund som "led" av en form av narkolepsi. Det har hänt att den under jakt när den drev helt enkelt kollapsade i skogen och sov en stund All annan form av aktivering gick bra utan att den somnade mitt under men just jakt eller
"springa fritt på landet" tröttade ut den så kollosalt att den bara somnade.
Ja och ännu mer för en renrasig fralla :/Fralla/engelsk staff 10.ooo kr för hanvalp och 15.000 kr för tikvalp Betalar verkligen folk dom priserna
Ha ha ja då sprang den ju ordentligt så att säga.
Jag tänkte folk dom tror att hunden motionerar sig själv på gården.
Mina hundar joggar inte precis runt
Brukar ligga eller sitta utanför huset och aktivering måste jag vara med på. Men visst har man en hund som jagar iväg på egen hand så visst får de motion sen kan man ju undra vad det är för idioter som låter hunden göra så.
Men det jag menade var att många hundar aktiverar inte sig själva bara för man har möjlighet att släppa ut dom själva :-D
Men jösses ...
Hund önskar bli Pappa
Har en snäll, lugn och trogen hanhund som vi gärna vill bli pappa. Vi hade tyckt det var roligt att få en valp efter honom.
Det är allt! Plus bild av hunden.
Ja, de menar nog att han bara vill ha EN tik!Trogen?!
Nej det gör det inte. De cirkulerar runt ett tag på Blocket och omplaceringsställen tills de hamnar någon stans där de avlivas antingen befogat eller på någon vag grund som är en täckmantel för att ägaren inte vill ha kvar hunden.Alltså alla de här tokkorsningarna ... Finns de avsättning för så många valpar? Vart tar de vägen som inte blir sålda? Det kan ju inte vara kul för en veterinär att avliva friska valpar för att nån idiot inte borde ha parat sin hund.
Trogen? Mot vem?Men jösses ...
Hund önskar bli Pappa
Har en snäll, lugn och trogen hanhund som vi gärna vill bli pappa. Vi hade tyckt det var roligt att få en valp efter honom.
Det är allt! Plus bild av hunden.