Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med. Jag tänker mer på tråden som en där man kan visa sin frustration över idiotiska buskavlare osv.Asså jag kan tycka det är intressant ibland i denna tråden när det är milt oseriös avel som avhandlas. Men nu klarar jag inte att se mer djurplågeri.
Blir fan ignore på denna. Byebye tråden.
Låter bitskFör att styra in tråden på temat "oseriösa buskavlare", så såg jag en annons på blandrasvalpar som var en korsning mellan "maltipoo", foxterrier och chihuahua. Den blandningen har jag inte sett förut.
Värre än de där anorektiska chihuauorna på speed?Låter bitsk
Mops och Tvärångest tror jag.Vad kan det vara för ras i denna?
Mops, choklad, apa och porslinselefant kanske?Mops och Tvärångest tror jag.
Ser väldigt stel ut tycker jag. Mår den verkligen bra?Vad kan det vara för ras i denna?
dålig avel samt mkt stillasittande. Får nog inte tillräcklig motion.Ser väldigt stel ut tycker jag. Mår den verkligen bra?
mopsVad kan det vara för ras i denna?
Är det en godkänd färgkombination för mops?
Dom ljusa har oftast mask o mörkare öron om inte fullt så mörka som på porslinsvovvenÄr det en godkänd färgkombination för mops?
JaÄr det en godkänd färgkombination för mops?
Den sitter nog och filosoferar....dålig avel samt mkt stillasittande. Får nog inte tillräcklig motion.
Den undrar vad den gör där...Den sitter nog och filosoferar....