Hon är klipptHär ser ju hela hunden typ klippt ut, eller som en terrier/pookorsning. Jättekonstig cockerpäls.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är klipptHär ser ju hela hunden typ klippt ut, eller som en terrier/pookorsning. Jättekonstig cockerpäls.
Det förklarar det hela. Jag har aldrig sett en helklippt cocker av någon variant (förutom poo) förut. Mycket charmig mössa!Hon är klippt och blandning cockerpoo x cocker (jaktvarianten)
Du skulle sett henne ca 2 mån tidigare,jösses! helklippt in på bara skinnet.Det förklarar det hela. Jag har aldrig sett en helklippt cocker av någon variant (förutom poo) förut. Mycket charmig mössa!
Jag antar att det var nödvändigt. skitsöt mössa fick hon i alla fall på köpet!Du skulle sett henne ca 2 mån tidigare,jösses! helklippt in på bara skinnet.
Det förklarar det hela. Jag har aldrig sett en helklippt cocker av någon variant (förutom poo) förut. Mycket charmig mössa!
Men vad är detta?Detta skulle nog kunna vara den första som vuxen. Fram är bättre men bak ser fortfarande illa ut. Och fortfarande tejp, eller vad det är, i öronen
Visa bifogad fil 111163
Mace bulk chinese shepherd kallas de. Schäfrar blandade med mastiffer skulle jag gissa på och så har de gjort en egen ras av dem.Men vad är detta?
Det stämmer att det är Schäfer/Mastiff. Dock ingen godkänd FCI-ras och kommer knappast att bli heller. De där kommer att stanna där borta.Mace bulk chinese shepherd kallas de. Schäfrar blandade med mastiffer skulle jag gissa på och så har de gjort en egen ras av dem.
De har inte ens en egen wiki så de är nog rätt obskyra.Det stämmer att det är Schäfer/Mastiff. Dock ingen godkänd FCI-ras och kommer knappast att bli heller. De där kommer att stanna där borta.
Nej, jag vet att de inte är godkända. Vi får hoppas att de stannar där borta åtminstone! Hade inte förvånat mig om någon idiot börjat importera dem till slutDet stämmer att det är Schäfer/Mastiff. Dock ingen godkänd FCI-ras och kommer knappast att bli heller. De där kommer att stanna där borta.
Bara därför kom jag att tänka på någon jätteovanlig ras som några i närheten av mig importerade. Tror att den också var kinesisk. Vad jag kan minnas så såg de typ ut som minigrisar mer än hundar, typ shar pei med platt nos. Nu kommer jag att bli tokig om jag inte kommer ihåg vad de heterDe har inte ens en egen wiki så de är nog rätt obskyra.
Chuanqing tror jag att det var!Bara därför kom jag att tänka på någon jätteovanlig ras som några i närheten av mig importerade. Tror att den också var kinesisk. Vad jag kan minnas så såg de typ ut som minigrisar mer än hundar, typ shar pei med platt nos. Nu kommer jag att bli tokig om jag inte kommer ihåg vad de heter
Jag tänkte precis posta en bild och fråga om det var sådana. Lite intressant att googla. Jag hittade den här jättefina hunden som jag aldrig hört talas om: XiasiChuanqing tror jag att det var!
Visa bifogad fil 111167
Den har jag sett innan. De är så fulsöta Jag tycker att det är jätteroligt att ramla in bland alla exotiska raser som vi aldrig har hört talas om men som är så självklara därifrån de kommer!Jag tänkte precis posta en bild och fråga om det var sådana. Lite intressant att googla. Jag hittade den här jättefina hunden som jag aldrig hört talas om: Xiasi
Visa bifogad fil 111168
Jag tycker den är snygg och atletisk.Den har jag sett innan. De är så fulsöta Jag tycker att det är jätteroligt att ramla in bland alla exotiska raser som vi aldrig har hört talas om men som är så självklara därifrån de kommer!
Jag är inte så mycket för ragg och bruna nosar, samtidigt som jag helt klart föredrar brun nos på ljusa hundar av någon märklig anledningJag tycker den är snygg och atletisk.