Jag kan tycka att Skelton är värd guldet. Som en klocka för lång och trogen tjänst liksom
Visade att gammal är äldst iallafall av de som var i omhoppningen. Han fick verkligen betalt för all erfarenhet han samlat under åren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan tycka att Skelton är värd guldet. Som en klocka för lång och trogen tjänst liksom
Fast sån är ju idrotten varje matchen är en ny match eller lopp om man så vill i många sporter.Inte för att jag tycker Skelton är en ovärdig segrare, men han hade 4+4+5 i kvalen och var nära att inte ens gå vidare, så jag hade fördragit Peder eller Lamaze som segrare (eller nån annan som inte dragit på sig hela 13 fel på vägen). Men nu är reglerna som de är.
Fast sån är ju idrotten varje matchen är en ny match eller lopp om man så vill i många sporter.
precis bäst när det gäller och som han gjorde det ! Nick Skelton såg vass ut redan från början idag så jag tycker det var välförtjänt jag !Fast sån är ju idrotten varje matchen är en ny match eller lopp om man så vill i många sporter.
Vafan, fick vi inte se medaljceremonin? Varken tv eller viaplay!
Nu blev det nåt annat här. Inget ärevarvMin sändning tar slut kvart över!
Nån jäkla bollsport helt plötsligt.Nu blev det nåt annat här. Inget ärevarv
Jag skrev ett surt inlägg på viaplays fbNu blev det nåt annat här. Inget ärevarv
På BBC fick man se allt.Nu blev det nåt annat här. Inget ärevarv
Kan man se det i efterhand där?På BBC fick man se allt.