OS-tråden hoppning

Så braa!!! ÅHHH!!!

Var det någon som lyssnade på radiosporten? Citat som min sambo lyckades höra:

"Inga onda häxor och förgiftade äpplen där inte. Bara friska äpplen och goda morötter"
"Solen har gått ner i huvudet på Peder"

och det bästa
"Den hästen kan allt, laga mat, passa barnen, fixa taket, ja allt."

Så underbart skelton är en värdig segrare. Och så Peder och All in så värda sitt silver. Så härligt och fantastiskt bra genomfört mästerskap av Peder.

Inte för att jag tycker Skelton är en ovärdig segrare, men han hade 4+4+5 i kvalen och var nära att inte ens gå vidare, så jag hade fördragit Peder eller Lamaze som segrare (eller nån annan som inte dragit på sig hela 13 fel på vägen). Men nu är reglerna som de är.

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 965
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På midsommarafton tävlar ett toppat landslag i Rotterdam: guldhjältarna från Tokyo-OS Henrik von Eckermann, Malin Baryard Johnsson och...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann, Peder Fredricson och Malin Baryard Johnsson vann OS-lagguldet i Tokyo. Med som reserv var Rolf-Göran Bengtsson...
Svar
0
· Visningar
250
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det svenska hopplandslaget förblir intakt till OS i Paris. Peder Fredricson, Henrik von Eckermann, Malin Baryard-Johnsson och Rolf Göran...
Svar
0
· Visningar
195
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka