Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, är väl inte konstigt att de var jättebesvikna när de var så nära ett guld. Som jag skrev tidigare blir det ju en känslomässig skillnad på att vinna brons jämfört med att förlora och få silver.Tråkig attityd att vara förbannad på ett OS-silver.
Alltså, Annika Schleus ritt i modern femkamp är horribel att se.![]()
En ryttare som tävlade i ridsport hade väl nästan blivit avstängd skulle jag tro?Hemskt! Att en domare inte avbröt när det var uppenbart att hästen inte ville vara med!
Modern femkamp borde sluta se hästen som ett redskap bland alla andra redskap de har.![]()
En ryttare som tävlade i ridsport hade väl nästan blivit avstängd skulle jag tro?
Jag läste det, kanske ska tillägga att jag kollade upp ritten eftersom att jag såg rubriker, brukar inte följa modern femkamp annars (så jag vet inte om det alltid ser så våldsamt ut?). När jag sökte vidare så verkar det väl som att personer som inte är hästmänniskor mest uttryckte det som att hästen var envis och att det främst var synd om henne som fått en så envis häst. Och hon själv menade ju på att hästen hade "dåligt självförtroende". Det lär ju hästkraken få nu, om inte annat. Stackarn.Det hoppas jag verkligen!
Isabell Werth och det tyska ridsportförbundet har uttalat sig kritiskt angående att det ingår ridning i Modern Femkamp då hästen är en partner och inte ett redskap (de menar att i Modern femkamp så ser man hästen bara som ett redskap).
Var hittade du ritten?Jag läste det, kanske ska tillägga att jag kollade upp ritten eftersom att jag såg rubriker, brukar inte följa modern femkamp annars (så jag vet inte om det alltid ser så våldsamt ut?). När jag sökte vidare så verkar det väl som att personer som inte är hästmänniskor mest uttryckte det som att hästen var envis och att det främst var synd om henne som fått en så envis häst. Och hon själv menade ju på att hästen hade "dåligt självförtroende". Det lär ju hästkraken få nu, om inte annat. Stackarn.![]()
Finns fler klipp på youtube, bla. detta:Var hittade du ritten?
Men hjälp.Finns fler klipp på youtube, bla. detta:
Det är mindre än sex månader till vinter OS![]()
Det hade den alldeles säkert. Jag hoppas den hade blivit avbruten också. FEI har iaf uttalat sig att de kan tyvärr inte ge henne några repressalier eftersom modern femkamp inte går under deras organisation. Det sorgliga är också att iaf på många utländska konton på sociala media ser folk bara att det är en häst som blir illa behandlad i OS=man tror att det är den vanliga hoppningen och att ridsport borde förbjudas.En ryttare som tävlade i ridsport hade väl nästan blivit avstängd skulle jag tro?
Men fy.Finns fler klipp på youtube, bla. detta:
Men fy fan, vilket beteende från ryttaren.Finns fler klipp på youtube, bla. detta: