OS Tokyo 2020 / 2021

Ja, det gjorde tydligen idag med om dressyren men det visades inget. Var nån/några som skrev om det i ft-tråden.

Det skulle ju vara ridsport på kanal nio idag men det var bara fotboll så den tablån går inte att lita på :mad:
Ja, alltså det ändras lite beroende på vad de tror de flesta är mest intresserade av. Terrängen drar garanterat fler tittare än ft-dressyren. Sen är det ju möjligt att det kommer hoppas lite emellan. När jag kollade surfing flera timmar på Discovery+ sa de flera gånger att de skulle lämna kanal 5 eller 9 ett tag och sen efter en stund välkomnade de tittare på kanal 5 eller 9 igen. Jag tror dock terrängen prioriteras högre.

Fanny Roos var iallafall över kvalgränsen redan i första kastet. Och Daniel Ståhl gjorde ju en grymt bra insats i natt genom att vara över kvalgränsen i första omgången! Också fick vi ju även med Simon Pettersson till diskusfinalen. Känns riktigt kul bra svensk start i friidrott ju! Detta kanske redan skrivits i tråden men man ligger lite efter när man jobbar på dagarna och sover på nätterna:D

Såg precis en svensk i simhopp. Tycker mer om att se det hela på eurosport än på tex kanal 5 eller 9. Nu är det med engelska kommentatorer och det blir betydligt lugnare snack och lugnare sändning öht.

Ja, alltså det ändras lite beroende på vad de tror de flesta är mest intresserade av. Terrängen drar garanterat fler tittare än ft-dressyren. Sen är det ju möjligt att det kommer hoppas lite emellan. När jag kollade surfing flera timmar på Discovery+ sa de flera gånger att de skulle lämna kanal 5 eller 9 ett tag och sen efter en stund välkomnade de tittare på kanal 5 eller 9 igen. Jag tror dock terrängen prioriteras högre.
Går det att se i efterhand som Play om man tecknar abonnemang på Discovery+?

Klockan 13.15 börjar diskusfinalen är det fler än jag som ska kolla? Nu har vi verkligen bra medaljchans så blir riktigt spännande:bump::banana: Ska bli kul att se något live jobbar ju under OS.

Såg delar av kvalet i stavhoppet nu på morgonen även om det var lite jobbigt när Duplantis rev i första hoppet så såg det ju riktigt riktigt bra ut sen!:) så roligt att friidrotten börjat nu.

Går det att se i efterhand som Play om man tecknar abonnemang på Discovery+?
Ja du kan se fälttävlan på Discovery+ om du tecknar abonnemang alla sändningar kan man se i efterhand och där finns all dressyr utan avbrott. Tycker det var värt 129 kronor även om jag är rätt trött på en del av det som avhandlas med i det som ligger där. Jag har redan avslutat abonnemanget då har jag deti en månad och slipper tänka på att avsluta det sen

Längdhoppskval med svenskt deltagande och realistisk final hans för honom och diskusfinal på det så jag sitter bänkad.

Smart drag av Mondo att gå in på för honom låg höjd, han får göra några hopp och känna på banan och stadion. (Och se hur konkurrenterna ser ut att hoppa också).

Härligt att vi har Montler med till final så bra gjort att klara pressen och hoppa tillräckligt långt i sista hoppet.:):banana:

Nu blir det spännande på riktigt en final är ju en final.

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
568
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 294
Senast: Edla
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
948
Senast: Rosett
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 847
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka