Det skulle ju vara ridsport på kanal nio idag men det var bara fotboll så den tablån går inte att lita påFast i tv-tablån står att terrängen sänds på 9an.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle ju vara ridsport på kanal nio idag men det var bara fotboll så den tablån går inte att lita påFast i tv-tablån står att terrängen sänds på 9an.
Ja, det gjorde tydligen idag med om dressyren men det visades inget. Var nån/några som skrev om det i ft-tråden.
Ja, alltså det ändras lite beroende på vad de tror de flesta är mest intresserade av. Terrängen drar garanterat fler tittare än ft-dressyren. Sen är det ju möjligt att det kommer hoppas lite emellan. När jag kollade surfing flera timmar på Discovery+ sa de flera gånger att de skulle lämna kanal 5 eller 9 ett tag och sen efter en stund välkomnade de tittare på kanal 5 eller 9 igen. Jag tror dock terrängen prioriteras högre.Det skulle ju vara ridsport på kanal nio idag men det var bara fotboll så den tablån går inte att lita på![]()
Stämmer med förbundets info ocksåNär jag kollar tv-tablån nu så står det ft-dressyr på kanal 9 mellan kl 01:25 och 3:15 inatt.
Går det att se i efterhand som Play om man tecknar abonnemang på Discovery+?Ja, alltså det ändras lite beroende på vad de tror de flesta är mest intresserade av. Terrängen drar garanterat fler tittare än ft-dressyren. Sen är det ju möjligt att det kommer hoppas lite emellan. När jag kollade surfing flera timmar på Discovery+ sa de flera gånger att de skulle lämna kanal 5 eller 9 ett tag och sen efter en stund välkomnade de tittare på kanal 5 eller 9 igen. Jag tror dock terrängen prioriteras högre.
Ja du kan se fälttävlan på Discovery+ om du tecknar abonnemang alla sändningar kan man se i efterhand och där finns all dressyr utan avbrott. Tycker det var värt 129 kronor även om jag är rätt trött på en del av det som avhandlas med i det som ligger där. Jag har redan avslutat abonnemanget då har jag deti en månad och slipper tänka på att avsluta det senGår det att se i efterhand som Play om man tecknar abonnemang på Discovery+?