Maraton ikväll! Dock utan svenskt deltagande.Det känns lite som att vi kan packa ihop och åka hem nu men vi får ju inte glömma bort handbollsdamernas bronsmatch tidigt i morgon bitti.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Maraton ikväll! Dock utan svenskt deltagande.Det känns lite som att vi kan packa ihop och åka hem nu men vi får ju inte glömma bort handbollsdamernas bronsmatch tidigt i morgon bitti.![]()
Jaa just det! Det får vi inte heller glömma!Maraton ikväll! Dock utan svenskt deltagande.
Tack för påminnelsen! Jag som tänkte att det var skönt att OS var över nu efter två dagars pärs.Det känns lite som att vi kan packa ihop och åka hem nu men vi får ju inte glömma bort handbollsdamernas bronsmatch tidigt i morgon bitti.![]()
Nä! När jag för en gångs skull ska titta på nån bollsport så förlorar alltid Sverige. Gör därmed alla en tjänst om jag låter bli.Ja är det nån som ska ställa klockan för handbollen imorgon?
Känns svårt med medalj men allt kan ju hända.
Det är alltså inte tiden som avskräcker?Nä! När jag för en gångs skull ska titta på nån bollsport så förlorar alltid Sverige. Gör därmed alla en tjänst om jag låter bli.
Har ju hållit mig vaken eller ställt klockan för viss friidrott och simning men handboll? Nää.Det är alltså inte tiden som avskräcker?![]()
Ja det var så himla fintSilvermedaljörens vinkande på träningskompisen i kampen om medaljernahan måste ju varit rätt trött själv liksom.
Jag överväger att orka kolla på de andra grenarna också på femkampen, men när det gäller fäktning och skytte kommer jag nog inte ens fatta vilken nivå det är på.
Ja är det nån som ska ställa klockan för handbollen imorgon?
Känns svårt med medalj men allt kan ju hända.
Jag hoppas du har rätt. Tycker det verkar stå om andra sporters prestationer högst upp på sidan väldigt länge, men kanske mest tajmar dåligt när jag tittar runt på nätet.För mig är det fortfarande en hel mobilsida. Dock är det ju ”gamla nyheter” vid det här laget så det har knuffats ned lite. Så har det sett ut vid övriga silver också, så tror inte det är unikt för ridsporten faktiskt.![]()
Ingenting mest tramsigt tycker jagVad blir bättre av att döpa om Ryssland?
Just den matchen är jag väldigt glad att jag inte orkade gå upp tillJag har ju ställt klockan hela OS så jag är givetvis vaken![]()
Det är ju inte bara namnet. De får inga ryska flaggor och ingen rysk nationalsång spelas.Vad blir bättre av att döpa om Ryssland?
Fast alla vet ju att de är från Ryssland och tävlar för Ryssland. Utom möjligen Peter Markne då. Kommentatorer säger Ryssland emellanåt.Det är ju inte bara namnet. De får inga ryska flaggor och ingen rysk nationalsång spelas.
Det svider nog mer för nationen än för de enskilda, vilket väl är tanken.Fast alla vet ju att de är från Ryssland och tävlar för Ryssland. Utom möjligen Peter Markne då. Kommentatorer säger Ryssland emellanåt.