Jag tittar på Discovery +, det är som vanligt att det kommer längst ner i rutanGör det?? Var då någonstans?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tittar på Discovery +, det är som vanligt att det kommer längst ner i rutanGör det?? Var då någonstans?
Inget sådant på 5an eller 9an, och så brukar det väl vara också (dvs att man inte visar det)? Jag stör mig på det varje gång jag kollar hoppning, tycker jag. Alltså inte bara OS.Jag tittar på Discovery +, det är som vanligt att det kommer längst ner i rutan Visa bifogad fil 74797liksom.
Du är SÄKER på att siffran till vänster om flaggan är startnumret? Jag tittar på 5an och efter ritten har jag också en siffra där, men det är ju placeringen. Inte startnumret.Jag tittar på Discovery +, det är som vanligt att det kommer längst ner i rutan Visa bifogad fil 74797liksom.
Nej du kanske har rätt.Du är SÄKER på att siffran till vänster om flaggan är startnumret? Jag tittar på 5an och efter ritten har jag också en siffra där, men det är ju placeringen. Inte startnumret.
Jo, men han var ju närmare vinst tidsmässigt den här gången än förra OS.Ber om ursäkt i förväg men när det pratas om att man i fyra år har tränat på att rida fort så blir jag lite besviken på Peders runda. Och Henrik hade kunnat rida fortare utan att det hade varit dumdristigt.
Ber om ursäkt i förväg men när det pratas om att man i fyra år har tränat på att rida fort så blir jag lite besviken på Peders runda. Och Henrik hade kunnat rida fortare utan att det hade varit dumdristigt.
Ber om ursäkt i förväg men när det pratas om att man i fyra år har tränat på att rida fort så blir jag lite besviken på Peders runda. Och Henrik hade kunnat rida fortare utan att det hade varit dumdristigt.
Ja absolut men som staketryttare tycker jag att han hade kunnat galoppera på lite mer utan att det hade varit galet,Henrik är en annan sak. Hans häst är rätt grön på den här nivån och han har ju inte ridit den lika länge som Peder ridit All in eller Maher ridit Explosion. Hade det varit Mary Lou hade han nog inte varit där för vattnet hade spökat men med henne hade han kunnat gasa på på ett helt annat sätt i omhoppningen.
Allan är ju också ganska liten, förvisso kan det ju vara bra sett till smidighet etc, men om en häst som Explosion W som är lite större också är smidig och inte hänger för mycket i luften när den hoppar, då blir den ju lite snabbare för den tar mer mark liksom.Jag funderar på om Peders runda såg långsam ut för att han och All In är så prydliga. Ingen yvighet och helt samspelta. En jämn hög fart och inget gasande och bromsande. Men jag tror att om han hade ridit efter Maher så hade han chansat in mot och över sista hindret.
Cian O’Connor med KilkennyVilken häst såg ni blod på?
Inte så lite heller. Helt oacceptabelt att domarna inte bröt ritten.Cian O’Connor med Kilkenny
Men OJ
Gång är nog en av de mest fascinerande grenarna.
Heja Perseus!![]()
Fotbollen är flyttad till fredag kl 14.00 svensk tid.