OS-laget nominerat

P

pemma

till Skånska idrottsgalans bästa idrottsprestation. Rösta på:
http://www.idrottsgala.nu/
Även Enbets-laget i körning som tog VM-guld är nominerat, men till bästa kvinnliga idrottsprestation då... :bow: :bump:

Sv: OS-laget nominerat

klart alla ska rösta fram peter, peder och roffe som bästa gubbar och sedan cissi, marie och carina som bästa damer

alla måste rösta, hopplaget leder(29 mot 18, är närmaste) men damlaget ligger knappt efter simlaget! (30 mot 29%)

Men fler måste rösta så de där plaskande ankorna i bassängen inte vinner före körtjejerna!

Jag har också röstat!! Tyckte jag var duktig som skapade en tråd!!

Nu står det 29 % mot 29 %!!

Kom igen alla!!!

Plaskande ankor :D Det roligaste jag hört på hela dagen!! :rofl:

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 356
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hela hopplaget från OS i Rio kommer till Elmia Scandinavian Horse Show den sista veckan i oktober. Det står klart när hoppryttarnas kval...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det troliga svenska OS-laget i hoppning tog en andraplats i Nations Cup. – Jag är jättenöjd, men mycket vill ju alltid ha mer, säger...
Svar
0
· Visningar
339
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Storbritannien har tagit ut sin trupp till EM i hoppning. Två av de fem ryttarna ingick även i laget som vann OS-guld på hemmaplan...
Svar
0
· Visningar
486
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama