OS- Fälttävlan

emma-vsm

Trådstartare
En vecka kvar! Jag är så peppad!
Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget?
Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli väldigt kul att se våra svenskor.

Svenska laget:
Frida Andersén- Box Leo
Louise Romeike- Caspian
Sara Sjöborg- Bryjamolga vh Marienshof Z
Reserv: Malin Asai- Golden Midnight
 
En vecka kvar! Jag är så peppad!
Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget?
Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli väldigt kul att se våra svenskor.

Svenska laget:
Frida Andersén- Box Leo
Louise Romeike- Caspian
Sara Sjöborg- Bryjamolga vh Marienshof Z
Reserv: Malin Asai- Golden Midnight
Hjälp en som inte har koll, vilka dagar går fälttävlan?
 
Hittade detta på goeventings instagram och tycker det är lite kul att SWB har fler hästar än många stora tyska förbund tex!

(Box Leo och Golden Midnight för Sverige, Bofey Click för Finland och Future för Italien. Future är född och grundutbildad hos mina grannar 🙂)
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20240721-224145~2.png
    Screenshot_20240721-224145~2.png
    204,6 KB · Visningar: 65
En vecka kvar! Jag är så peppad!
Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget?
Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli väldigt kul att se våra svenskor.

Svenska laget:
Frida Andersén- Box Leo
Louise Romeike- Caspian
Sara Sjöborg- Bryjamolga vh Marienshof Z
Reserv: Malin Asai- Golden Midnight
Jag är väldigt nöjd med att jag råkade lägga mitt schema så att jag jobbar mina sista nätter innan semestern torsdag och fredag. Alldeles lagom att inleda med att titta på os 😁

Ser fram emot att se det svenska laget men framförallt britternas förmodade uppvisning och då särskilt Ros Canter och Tom McEwen
 
Jag är väldigt nöjd med att jag råkade lägga mitt schema så att jag jobbar mina sista nätter innan semestern torsdag och fredag. Alldeles lagom att inleda med att titta på os 😁

Ser fram emot att se det svenska laget men framförallt britternas förmodade uppvisning och då särskilt Ros Canter och Tom McEwen
Förstår att du är nöjd med det 😁 Perfekt att ha semester lagom till OS, jag har schemalagt tre dagar i soffan framför tvn!
Är lite osäker på om dressyren kommer visas men tror det om man har streamingtjänsten Max..? Vi har ip-tv så räknar kallt med att allt jag vill se går att hitta nånstans.
 
Jag har inga större förhoppningar om.några medaljer. Dom ligger för långt efter i dressyren . Hoppas inte det blir någon mesbana på 3* nivå som det gärna blir på.OS för att alla är så rädda för att det ska hända något.
 
Jag har inga större förhoppningar om.några medaljer. Dom ligger för långt efter i dressyren . Hoppas inte det blir någon mesbana på 3* nivå som det gärna blir på.OS för att alla är så rädda för att det ska hända något.
Handlar det inte också om att alla nationer ”ska kunna vara med”, och att terrängen därför är enklare? Det kanske iofs hänger ihop med rädslan för att det ska bli allvarliga olyckor. Men jag håller med, tråkigt om det blir en dressyrtävling.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Måndagen vid slottet Versailles bjöd på det avslutande momentet i OS-fälttävlan. Många bommar föll – men Storbritannien hade is i magen...
Svar
0
· Visningar
90
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Så äntligen vet vi vilka som är nominerade i första vändan. Fem ryttare med sju hästar. Ludwig - Balham Mist, El Kazir SP Sara -...
11 12 13
Svar
256
· Visningar
18 319
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Hästnyheter Frida Anderséns är tillsammans med hästen Box Cayenne, utvald till ridsportförbundets talanggrupp för svensk fälttävlan. ... Källa /...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Linda Algotsson, Frida Andersén, Sara Algotsson Ostholt och Ludwig Svennerstål. Så är startordningen i det svenska OS-laget i...
Svar
0
· Visningar
319
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp