OS- Fälttävlan

Alla svenska hästar igenom besiktningen även om en var via holding box.
 

Bifogade filer

  • IMG_0636.png
    IMG_0636.png
    254,4 KB · Visningar: 52
Tycker Sara kommenterar bra. Bildkvaliteten är dock stundtals inte helt på topp. Hoppas att det stabiliserar sig under dagen.
 
Tycker Sara kommenterar bra. Bildkvaliteten är dock stundtals inte helt på topp. Hoppas att det stabiliserar sig under dagen.
Håller med, tycker Sara gör det jättebra. Både hur hon kommenterar ekipagen och lite annan intressant fakta. Skaplig skillnad från vad man är van vid från den vanliga dressyren :D Inget räknande av byten eller upprepande av samma saker.

Jag tycker verkligen att fälttävlansdressyren är roligare att titta på än vanliga dressyrklasser på den här nivån. Visst att det inte är lika avancerat och vissa ryttare har det kämpigare än andra. Men generellt känns hästarna glada och tillfreds.
 
Någon som hörde Malin och Linda? Jag hörde bara deras interna prat, pinsamt, och stängde till slut av ljudet.
 
Enda chansen för mig att rida OS hade varit att rida fälttävlansdressyren. OBS enbart dressyren. Hoppningen är också för svår för mig idag :cool:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Måndagen vid slottet Versailles bjöd på det avslutande momentet i OS-fälttävlan. Många bommar föll – men Storbritannien hade is i magen...
Svar
0
· Visningar
90
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Så äntligen vet vi vilka som är nominerade i första vändan. Fem ryttare med sju hästar. Ludwig - Balham Mist, El Kazir SP Sara -...
11 12 13
Svar
256
· Visningar
18 319
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Hästnyheter Frida Anderséns är tillsammans med hästen Box Cayenne, utvald till ridsportförbundets talanggrupp för svensk fälttävlan. ... Källa /...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Linda Algotsson, Frida Andersén, Sara Algotsson Ostholt och Ludwig Svennerstål. Så är startordningen i det svenska OS-laget i...
Svar
0
· Visningar
319
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp