Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med! Det är så himla kul att ryttarna äntligen får vara med och synas, framförallt att Patrik och Sara får göra RGB sällskap i rampljuset!Tycker för övrigt att Patrik gör sig väldigt bra i medier och verkar så oerhört trevlig.
Jag såg en del av terrängen idag o väntade på Ludwig, men sen blev det boxning.[Alltså vilken fullständigt ursnygg arena!! Längtar verkligen till på torsdag-och jag är leeeedig dessutom!
Måste också säga att Wega såg jättefin ut och jag håller verkligen henne och Sara som min största medaljfavorit av de svenska ekipagen.
ag tycker SVT har valt helt rätt sändningar att visa i tv (hoppfinalerna, küren och terrängprovet), ev kommer de nog försöka sända hoppningen imorgon också om det fortsätter gå bra för svenska ryttarna idag.
Jag tycker faktiskt synd om SVT som får ta så mkt oförtjänat skit från arga ryttare, tex Alexs mail nu, tidigare som inte hittat sändningarna för att de inte lyssnat och tex Havrepappa som säger att SVT lagt till alla tv-sändningar efter att han har bloggat om att de inte sänder nåt...
Nu har väl SVT lagt till en sändning från küren efter jag kollade sen, men de hade tänkt visa både två hoppningar och fälttävlan redan innan Havrepappa gick igång.
Knapplån
Wiiieee, shit vad stolta vi kan vara över svenska fälttävlanslandslaget och deras hästar nu! Liiite OT med tanke på att detta är dressyrforumet, men spelar roll
Nä dags att mailbomba dom igen så att dom visar fälttävlanshoppningen imorgon, så mycket andra medaljchanser har inte Sverige, dom ska självklart prioritera om nu.