OS-dressyren

Sv: OS-dressyren

Både Katarzyna och Valentina är anmälda och lär starta om allt fungerar:).

Tyskland har ett superfräscht lag med Helen Langehanenberg/Damon Hill, Krisitina Sprehe/Desperados och Dorothee Schneider/på en häst jag glömt:o-vet att det stammar ut D-linjen-some hela lagets hästar gör:)

Diva Royal heter hennes häst, Don Frederico- Warkant. Samma pappa som min :D

Då gäller det att försöka få till en internetuppkoppling som klarar svt-play..... eller leta youtube efteråt...

Urtrist att SVT inte sänder någon dressyr alls på TV, alla har inte möjlighet till snabbt bredband.

Låter som ett starkt tyskt lag (vinstchans?), men jag saknar Isabelle Werth, hon skulle verkligen behöva en chans till revansch efter världscup-finalen.

Nu är det ju en del sporter under OS och man kan ju inte visa allt på TV. Är jätteglad att de iallafall visar dressyren LIVE på webben. Kunde blivit så att det kom något tråkigt kort sammandrag som det kommer bli för vissa andra sporter.

Har dock för mig att alla TV sändningar inte är bokade till 100% och det kan komma att bli ändringar beroende på medaljlägen osv.

Kan man se på "repris" på nätet om man missar live sändingarna? Flyttar nämligen 1-2 augusti :grin:

Om man tittar på fotbollsmatcherna från OS som har varit så ligger bara de som visats på tv ute på nätet nu. Men från världscupen brukar de ju lägga upp både livesändningen och sammandraget på nätet efteråt, så vi får hoppas på det.

*kl*

Twittrade med SVT Sport och de sa att det mesta kommer ligga kvar efteråt men inte allt. De sa att man får hålla koll på deras tablå.

Då gäller det att försöka få till en internetuppkoppling som klarar svt-play..... eller leta youtube efteråt...

Urtrist att SVT inte sänder någon dressyr alls på TV, alla har inte möjlighet till snabbt bredband.

Låter som ett starkt tyskt lag (vinstchans?), men jag saknar Isabelle Werth, hon skulle verkligen behöva en chans till revansch efter världscup-finalen.

Jag tror inte att tyskarna rår på britternas lag. Tyskarna har två urstarka ryttare och britterna har tre.

Min intrenetuppkoppling är ett tre mobilt bredband och det hanterar svt play alldeles utmärkt:). De modemen finns att köpa med en veckas fri surf för 49:-. Är kanske en idé! Min störtsa oro är att det blir för högt tryck på streamingen att det inte fungerar... Tror inte att svt fattat att folk vill se dressyren!

Diva Royal heter hennes häst, Don Frederico- Warkant. Samma pappa som min :D

Ah just det! Donna Silver var namnet som hade fastnat i mitt huvud men jag visste ju att det var fel häst. DF är en riktigt bra fadershingst! Såg honom på Flyinge på visning för många år sen och han var otroligt vacker!

Kan inte någon påminna mig om att se? :o

FÅR INTE missa! Speciellt inte Jan Ebeling! :D

Är det någon som vet var man kan se dressyren online utanför Sverige? Befinner mig på Island och verkar inte som om de ska visa någon hästsport :( ... på någon av kanalerna vi har i alla fall

haha så jävla bittert - när jag ändå har ett bra trådlöst bredband som funkar så inser jag ju att min jävla dator (liten miniskit som ja, näe) inte pallar visa sånt där störningsfritt. åh. vad ljuvligt.

"Due to Olympic broadcasting regulations, NBC is only allowed to show Olympic competition video on the internet to users in the United States and U.S. Territories. Users outside of those locations will still have access to an extensive set of non-event video content on NBCOlympics.com including the video listed below."

:cry: ska googla vidare... tycker ju det borde gå att se någonstans!

Tack för tipset. Ska testa men det råder delade meningar i familjen om det funkar tillräckligt bra.

*kl*

Twittrade med SVT Sport och de sa att det mesta kommer ligga kvar efteråt men inte allt. De sa att man får hålla koll på deras tablå.

Ser inte om fälttävlans dressyren ligger kvar, hittar endast Lindas ritt. Jag ska iväg i dag så det vore kul att se dagens ryttare i kväll. Har du hittat var det ligger kvar någonstans?

Jag har letat förr och livesändningar brukar inte ligga kvar, jag gissar tyvärr att det där var ett missförstånd :( Det brukar finnas vissa delar som tex nån svensk ritt eller så men inte allt. Tyvärr.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka