OS 2012 Hoppning

Sv: OS 2012 Hoppning

*KL

Ja, vinner Storbritannien guld är det definitivt inte oförtjänt i alla fall.

Men nu är jag så nervös för våra kvarvarande ryttare att jag knappt vågar titta! Huu, man skulle hålla på med något mindre nervpåfrestande.

och där rök dom medaljchanserna. Trist att sverige aldrig kan vara bäst när det gäller...

*KL

Fan vad synd på chanserna till svensk lagmedalj.

Och tusan vad det ser ut för brasilianaren :crazy:

Ja det är ju inte dåligt i alla fall.

Ser fortfarande fram emot Sharbatly i den djupaste delen av vattengraven.

Om det går sådär uselt för alla som är före oss nu, och Rolf Göran rider felfritt, kan vi ändå ha medaljchans då? :angel:

KL

Hur är det nu, tar ryttarna med sig felen till den individuella finalen eller startar de på noll i övermorgon?

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
786
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 240
Senast: Magiana
·
Träning Hej (Jag har letat lite i forumen men har inte hittat någon tråd som kan "hjälpa" mig) Jag har en fjortonårig connemara valack som...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Bosmma
·
Hästvård Vill börja med att förbereda er på att det kommer bli många frågor i samma tråd, och troligen väldigt långt :p I alla fall, ska...
Svar
15
· Visningar
2 869
Senast: Trix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Tik som "luktar gott"
  • Akvarietråden V