OS 2012 Hoppning

Sv: OS 2012 Hoppning

Men enligt kommentatorn så rider de "bättre och de har utvecklas" Jaha jo på de hästarna skulle nog till och med jag utvecklas.

Så laget kan stryka olika resultat från de två dagarna? I.e. igår räknades väl inte Jens runda, så då kan vi stryka Lisen idag?
Tittar, men har inget ljud på, så kan inte höra om kommentatorerna redan tagit upp detta :/

*kl*

Det är ju nån i det saudiska laget som dessutom har en helt ny häst på OS. Han har bara hunnit rida två tävlingar innan på den... Kan ha varit Sharbatly dessutom men är inte hundra på det.

Eller går alla stjärn hästar i en fin pensionshage hemma i Saudi? Det tror jag väl knappast på.
Vet inte om det är så i Saudi men vet från förstahandsuppgifter ifrån finare stall i Quwait att när hästarna blir gamla och skadade så låter man dem bara stå i sina boxar. Att avliva en häst finns inte på kartan i deras kultur utan de får självdö efter måånga år i en box långt in i det fiiina stallet. De får visserligen mat men hade mått bättre av ett skott i pannan...

Så laget kan stryka olika resultat från de två dagarna? I.e. igår räknades väl inte Jens runda, så då kan vi stryka Lisen idag?
Tittar, men har inget ljud på, så kan inte höra om kommentatorerna redan tagit upp detta :/

Japp. Alltid sämsta resultat som stryks. Annars hade det ju varit meningslöst för den sas strukna ryttaren igår att rida idag:).

*KL

Jag blir sjukt sugen på att hoppa när de har så fina hinder, men ponny är supertittig, ryttarens knän dåliga och regnet vräker ner ute så det blir nog inget med det. Ja, och så har vi kanske inte riktigt så fina hinder i paddocken då ;)

komma in som reserv och sen krascha och ändå rida så bra, hatten av för Lisen och Matrix!
Läste att Fredricson sa att banan var "extremt svår".

Så spännande! Men jag tippar på att guldet går till GB och det blir som gör Tyskland "doppelgold" till laget och Skelton.
Hoppas Henrik och Rgb fixar det här nu!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
786
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 240
Senast: Magiana
·
Träning Hej (Jag har letat lite i forumen men har inte hittat någon tråd som kan "hjälpa" mig) Jag har en fjortonårig connemara valack som...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Bosmma
·
Hästvård Vill börja med att förbereda er på att det kommer bli många frågor i samma tråd, och troligen väldigt långt :p I alla fall, ska...
Svar
15
· Visningar
2 869
Senast: Trix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka