Sv: Os 2008

Nej ingen av länkarna funkar.. :(

Det står "Now playing" men inte fan spelas något!!

Klickade du bara på Play under den lilla live 04 rutan och så kommer sändningen upp på den stora svarta rutan?

*kl*

Visst är det "dåliga" ryttare i början? Eller är banan verkligen så svår som de gör den? :crazy:

Så den dök rakt ner i hindret? Jag var över på buke och när jag tittade tillbaka på hoppningen såg jag en häst utan ryttare :crazy:

*kl*

Visst är det "dåliga" ryttare i början? Eller är banan verkligen så svår som de gör den? :crazy:

Det är dom ryttarna som inte har ett lag som rider först men man kan väl säga att dom inte är så bra ja

Senast ändrad:

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dryga sju månader återstår till OS i Paris. Ett OS som hopplandslaget anländer till som regerande Olympiska mästare. I hoppningens...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 613
Hoppning Nu är OS-laget i hoppning annonserat; Malin Baryard Johnsson Peder Fredricson Henrik von Eckermann Rolf-Göran Bengtsson Har buke...
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023