Sv: Os 2008

Studera vilken länder de oerfarna ryttarna främst kommer ifrån och tänk på vilket statsskick det är i de länderna så förstår du varför de är där trots att de inte platsar.

Hm, funkar inte. På den här datorn går det inte ens att öppna länken, och på den andra är rutan bara svart :cry:

Vill så gärna se! Har klickat på Play minst 1000 gånger

*kl*

Tja åtta fel, någorlunda godkänt. Synd att Peter inte fick fram honom ordentligt inför vattnet, men den står ju på en klurig linje...

australinen har väl inget "statsskick" att tala om :confused:

(Nu såg jag att jag sett fel nya zeeland var det visst...)

*kl*

Tja åtta fel, någorlunda godkänt. Synd att Peter inte fick fram honom ordentligt inför vattnet, men den står ju på en klurig linje...

Någorlunda godkänt??? Av en så orutinerad häst tycker jag att 8 fel är mer än väl godkänt.

Nu fick jag ju inte se det

*kl*

Ni som inte ser det. Har ni kollat följande?

Your computer must meet the following requirements to successfully view this site:

Operating System Requirements
Microsoft Windows Vista, XP (SP1, SP2), 2000, 98 (SE)

Browser Requirements
For PC users we recommend the latest version of: Internet Explorer

Media Player Requirements
Windows Media Player 9+ AND Macromedia Flash 7.0.25

Cookies must be enabled for this site.

Funkar det fortfarande inte så finns en hjälpsida med specifika frågor och svar...
http://www.eurovisionsports.tv/olympics/faq/index_olympics.jsp?nsid=b-23a9f8d8:11bcd49feb4:5d5a

(blir lite konstig när man länkar direkt till den, den finns annars från huvudsidan längst till höger under reklamen, grön text HELP??)

Jag är så avundsjuk på alla er som tittar! Nu sitter jag och kollar på gymnastik och har tråkigt :( Får väl se sammandraget sen..

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dryga sju månader återstår till OS i Paris. Ett OS som hopplandslaget anländer till som regerande Olympiska mästare. I hoppningens...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 613
Hoppning Nu är OS-laget i hoppning annonserat; Malin Baryard Johnsson Peder Fredricson Henrik von Eckermann Rolf-Göran Bengtsson Har buke...
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30