Sv: Os 2008

*kl*

Fy fan vad uselt ridet. Hon kanske ska hem och tråna lite markarbete så det går att plocka tillbaks hästen utan att hänga i käften:mad:

Ne fy fan vad dåligt :-( ... fram till kombinationen såg det ju bra ut, men sedan uselt ridet, hackigt som tusan. Vad gör man i OS om man inte kan lägga hästen bättre på hindrena????

Håller faktiskt med, Tycker hästen gjorde ett bra jobb men inte ryttaren.

Helvetes jävla skit rent ut sagt. :mad: Nu är jag förbannad, håll nerverna i styr för tusan :eek:. SÅ NÄRA en medalj!

Vart är Malin med tävlingsnerverna!!!!!!!!!

Ge tillbaka henne....

*kl*

Usch vad synd!!! :cry: (Jag hejar ju på Sverige också så klart)

Nu får ni hjälpa mig heja på Norge!!! :bump:

Hejdå till den medaljen. Men det var kul så länge det varade.

Att de petar ner ett par kan väl vara acceptabelt, men 20 resp 17 fel tycker jag är för mycket...

Ne fy fan vad dåligt :-( ... fram till kombinationen såg det ju bra ut, men sedan uselt ridet, hackigt som tusan. Vad gör man i OS om man inte kan lägga hästen bättre på hindrena????

Det är ju inte första gången hon gör såna jättemissar. Nån som kommer ihåg scandinavium?

mm klart man kommer ihåg!
Som sagt ta tillbaka sylve till sverige!
O ut med calibra II som ingen ens vet vem det e som säker!
Fy fan säger jag bara :(

Hon rider som en kratta...

Kan vi inte fråga om Rodrigo till flytta till Sverige? Om vi alla skickar trevliga mail med trevliga inbjudningar så kanske han kommer hit?

En fråga bara.... Skulle det vara okej om han bor hos mig? Eller måste vi turas om?;)

Hejdå till den medaljen. Men det var kul så länge det varade.

Att de petar ner ett par kan väl vara acceptabelt, men 20 resp 17 fel tycker jag är för mycket...

Det håller jag med om. Det är rätt många fel, faktiskt.

Suck.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dryga sju månader återstår till OS i Paris. Ett OS som hopplandslaget anländer till som regerande Olympiska mästare. I hoppningens...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 628
Hoppning Nu är OS-laget i hoppning annonserat; Malin Baryard Johnsson Peder Fredricson Henrik von Eckermann Rolf-Göran Bengtsson Har buke...
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka