Sv: Os 2008

KL

Sverige ligger 5:a just nu. Tror tyvärr inte vi har den minsta chans att jobba upp oss, även om vi stryker Lottas resultat :(. eller ja, det finns ju en LITEN chans, men då måste de sista ryttarna screw up rejält nu. (mycket liten chans alltså)

Ja eller hur, men det är väl typiskt Sverige eller hur att inte vilja använda dom resurser som finns pga prestige och annan skit.

Nu är det ju inte hela sanningen. Sen ska ni ju ha i åtanke att varje häst i det norska laget har kostat ungfär lika mycket som hela det svenska. Vi skulle behöva ha in mer pengar och köpa bättre hästar, det är ju den krassa sanningen. Det här är en riktig materialsport.

Tja, om Roffe rider nolla och alla andra plöjer ner banan, så finns det ju chans till medalj fortfarande. USA kan vi dock inte slå hur det än går.

Om man nu ska vara lite optimist...;)

mm klart man kommer ihåg!
Som sagt ta tillbaka sylve till sverige!
O ut med calibra II som ingen ens vet vem det e som säker!
Fy fan säger jag bara :(

Men hallå här nu , en av våra bästa ryttare Royne fick inte åka och Lotta hade faktiskt bara 4 fel i första rundan. Helena var lite osäker men vem sjutton skulle ha gjort det här bättre !!!

Han kan väl få välja själv!!! :mad: Det skulle bli en sjukt grym tävling i vem av oss som fjäskar bäst! :D

Ja, men han behöver nog inte hjälp med ridningen tror jag, så han kan nog bo hos mig ändå...;)

Vi kan ha delad vårdnad..

Om roffe rider felfritt borde vi komma ner på 34 poäng och då kanske vi har en chans fortfarande.....

*kl*

Vad besviken jag är. Riktigt besviken.
20 och 17 fel? Har vi, ärligt talat, inga bättre att skicka?

jag hänger inte med så mycket.

Men vrf är inte Malin eller Royne med?

Men hallå här nu , en av våra bästa ryttare Royne fick inte åka och Lotta hade faktiskt bara 4 fel i första rundan. Helena var lite osäker men vem sjutton skulle ha gjort det här bättre !!!

Var det inte så att Royne inte ville åka? Han var uttagen (och hade säkert gjort ett bättre resultat än Helena...) men han ville inte riskera hästen på en så lång resa - satsar på London 2012 istället.

Men hallå här nu , en av våra bästa ryttare Royne fick inte åka
Roine valde väl att inte åka? Såvitt jag vet valde han självmant att inte åka eftersom han var så rädd om hästen och inte ville utsätta den för påfrestningen?

Vi har faktskt fortfarande en chans om Roffe nollar. Det hänger på honom nu! Nollar han hamnar vi på 34, och de andra lagen har såpass lite fel att det knappt gör nån skillnad när dom plockar bort sitt sämsta.. Så.. håller fortfarande tummar och tår!

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dryga sju månader återstår till OS i Paris. Ett OS som hopplandslaget anländer till som regerande Olympiska mästare. I hoppningens...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 623
Hoppning Nu är OS-laget i hoppning annonserat; Malin Baryard Johnsson Peder Fredricson Henrik von Eckermann Rolf-Göran Bengtsson Har buke...
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka