Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att Bengtsson red felfritt var ju så kul, han är ju super, precis som på nationshoppningen förra OS. Himla synd och lite orättvist tycker jag det är att alla börjar om från noll fel i den individuella finalen. Hade det inte varit en värdig vinnaren för den som presterat bäst under alla hoppningar under OS? Så är det väl inte på VM och EM, då räknas väl nationshoppningarna med i det individuella resultatet? Jag har för mig att om alla resultat hade räknats under Aten-OS, och man hade tagit med sig fel från alla rundor, hade Bengtsson vunnit individuellt.... (om inte "om" hade funnits...)
TV24 i morgon 14.15-16.00 Hästhoppning
Det luktar medalj för PE & Co .
Går det att se SVT24 via internet? Sitter på jobbet nu och har inte tillgång till tv, däremot förhoppningsvis dator vid den aktuella tiden...
Jag tror JanBanan med dåligt minne läser härifrån
Och den sidan uppdaterades väl ungefär samtidigt som dom uppdaterade Jan senast
http://www.ridsport.se/mediaguide/hopp/hoppryt/rolben.htm
Det gjorde jag redan innan dom började . Vid vilka klockslag rider resp svensk?trodde inte alls på svenskarna men nu så kanske de har en chans
Men har hon då inte ställt den iordningHelena skyller på hästen när det går dåligt .
Men har hon då inte ställt den iordning