Sv: Os 2008

Varför har inte jag SVT 24 :cry:. Ettan sänder ju bara friidrott *snyft*

Men vad kul att det gick så bra för svenskarna, det är ju inget lag man (jag) direkt har trott på. Hoppas bara Helena kan prestera lite bättre imorgon.

Att Bengtsson red felfritt var ju så kul, han är ju super, precis som på nationshoppningen förra OS. Himla synd och lite orättvist tycker jag det är att alla börjar om från noll fel i den individuella finalen. Hade det inte varit en värdig vinnaren för den som presterat bäst under alla hoppningar under OS? Så är det väl inte på VM och EM, då räknas väl nationshoppningarna med i det individuella resultatet? Jag har för mig att om alla resultat hade räknats under Aten-OS, och man hade tagit med sig fel från alla rundor, hade Bengtsson vunnit individuellt.... (om inte "om" hade funnits...;))

Att Bengtsson red felfritt var ju så kul, han är ju super, precis som på nationshoppningen förra OS. Himla synd och lite orättvist tycker jag det är att alla börjar om från noll fel i den individuella finalen. Hade det inte varit en värdig vinnaren för den som presterat bäst under alla hoppningar under OS? Så är det väl inte på VM och EM, då räknas väl nationshoppningarna med i det individuella resultatet? Jag har för mig att om alla resultat hade räknats under Aten-OS, och man hade tagit med sig fel från alla rundor, hade Bengtsson vunnit individuellt.... (om inte "om" hade funnits...;))

Det tycker jag med! :idea:

Jag tror JanBanan med dåligt minne läser härifrån :angel:
Och den sidan uppdaterades väl ungefär samtidigt som dom uppdaterade Jan senast

http://www.ridsport.se/mediaguide/hopp/hoppryt/rolben.htm

Den där länken är ju inte ens nästan aktuell längre, det verkar väl smart att använda förbundets NYA hemsida kanske? Som den här länken t ex http://www3.ridsport.se/templates/Pages/InformationPageWide____3077.aspx
Självklart uppdaterar vi inte gamla sidor som inte används längre.

:devil:

trodde inte alls på svenskarna men nu så kanske de har en chans :D
Det gjorde jag redan innan dom började :D. Vid vilka klockslag rider resp svensk?

Roffe verkar glödhet. Jaguaren har ryckt upp sig och Lotta verkar ha hittat tillbaka. Kul med nåt nytt i laget, förresten :). Helena har jag ingen direkt koll.

Helena skyller på hästen när det går dåligt :grin:. Jaja, går det liak dåligt för henne idag kan ju henens resultat räknas bort.

Helenas största problem är väl att hennes bästa häst är kvar hemma?

Ingen aning allvarligt talat :p. Av hoppryttarna har jag minst koll på henne. Personligen gillar jag henne inte alls :p

Nej, hon har inte min favoritridstil heller,men det är ju en smaksak.

Madick fick inte starta OS pga ägarstrul tyvärr, personligen håller jag henne högre än "Blomman".

vilken live kanal är det på idag då???
och viilken tid sänds det på eurovisionsport? om det var så det hette...
:D

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dryga sju månader återstår till OS i Paris. Ett OS som hopplandslaget anländer till som regerande Olympiska mästare. I hoppningens...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 618
Hoppning Nu är OS-laget i hoppning annonserat; Malin Baryard Johnsson Peder Fredricson Henrik von Eckermann Rolf-Göran Bengtsson Har buke...
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka