Sv: Os 2008

ehhh ... tydligen :)
Var tvungen att läsa ett par ggr för att hänga med i svängarna ...

...tyvärr är sådana här krångligheter sånt som gör att folk tycker att det är svårt att förstå sig på sporten i allmänhet.
Det borde ju inte vara så svårt egentligen; det är en hinderbana, minst antal fel är bäst...

Lite scary hinder det där med 2 otäcka vurpor ... nu sitter jag och håller tummarna för varje ekipage när dom ska över !

*kl*

Så. Realistiskt sett - vad är våra chanser imorgon? Hur bra är Sveriges lag nu jämfört med andra lag? Jag får medge att jag inte är så uppdaterad som jag skulle vilja vara.

EDIT: Var ser ni hoppningen, förresten?

Men har vi, skicklighetsmässigt, ens en liten guldchans? Eller är vi alldeles för ojämna?

hoppas på medalj iaf!!!

men jag måste säga att vi hade en väldans tur med vilken grupp vi kom i :D

Jag tror vi slår brasilien nu om inte båda som är kvar rider felfritt :)

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dryga sju månader återstår till OS i Paris. Ett OS som hopplandslaget anländer till som regerande Olympiska mästare. I hoppningens...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 658
Hoppning Nu är OS-laget i hoppning annonserat; Malin Baryard Johnsson Peder Fredricson Henrik von Eckermann Rolf-Göran Bengtsson Har buke...
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V