Örter för förebyggande vård...

D

D.D.

Någon vänlig själ som kan hänvisa till någon bra sida där man kan läsa om olika örter och deras verkan. Vet att det finns en bok om ämnet men kommer inte ihåg vad den heter...

Tusen tack!!

Sv: Örter för förebyggande vård...

Du kan läsa om örterna verka på tex Hippok9 Sen finns nog en bok som heter hästägarens örtabok om jag inte helt missminner mig, tror kanske att den kan finnas med på den sidan också. Sidan som du hittar de olika örterna på är örtguiden, där kan du läsa om de olika och vad de kan tänkas vara användbara till.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Hej! Jag gillar de gammla hästböckerna väldigt mycket och undrade om de va nån som hadde nått förslag? Jag letar också efter två böcker...
Svar
10
· Visningar
1 323
Senast: iliedtoday
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 806
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 985
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar