oroligheter i flocken

R8n

Trådstartare
Ja.. var ju iväg med min gammla dam igår och hon fick somna in.
Idag, förutom sorgen har jag upptäckt att de tre grisarna som blev kvar är skygga och lättskrämda. De beteér sig inte alls som de brukar, är det för att ledarhonan är borta?
Kommer de utse en ny ledare?

Jag är ledsen för det som hänt gammeltanten.
Och jag blir ännu mer ledsen när jag ser att de andra damerna inte heller mår bra.

:cry:

Sv: oroligheter i flocken

Marsvin är ju väldigt flockmedvetna, så det är inte så konstigt att de blir oroliga när flockledaren försvinner. Med tiden så kommer någon av dem att ta över rollen, men i början är de oroliga.

Hur ser de ut i pälsen nu?

Sv: oroligheter i flocken

Okej, så det är alltså fullt naturligt. De har redan börjat med rangen, de går och brummar alla tre :p

Alla är fina i både päls och hud.
Gammeltanten hade ju tappat en hel del päls med det berodde antagligen på cancern trodde veterinären, den hade ju gått såpass långt och spridit sig från magen till brösten på henne:(

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 456
Katthälsa Sorry för långt inlägg. Min älskade kisse och den mest fantastiska varelse jag någonsin fått lära känna fick somna in i somras. Jag bor...
Svar
1
· Visningar
1 134
Senast: Sassy
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 746
A
Hästvård Min lilla pärla har vait sjuk! Detta har hänt! Sedan i måndags så har hon varit lös i magen, i onsdags så bad jag ridläraren som var...
Svar
11
· Visningar
1 703
Senast: aniratak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama