Orolig....!!(långt)

Sv: Orolig....!!(långt)

Nääe under ryggskottsmärtan satt vi upp på olika ställen.

Oki, då har jag inga andra teorier :smirk:

Ringde Vetrinären precis.
Hon sa att imed hon "bara" reser sig en gång där och sen går lungt o snällt hella turen sen .
Jag skulle göra som vi bästemt rida igång henne sen komma in i slutet av Febuari

Idag reste hon sig inte:)
Jag satte upp på stallplan och hon gick snällt ut som inget hade hänt:)

Vilken tur att det förhoppningsvis har löst sig!!! Ett tips är ju att verkligen variera träningen med promenader vid hand, tömkörning osv för att hon ska bli trött mentalt. Jag skulle köra mycket lydnad från backen så att hon vet att det inte hjälper att resa sig, man kommer inte iväg på ridturen snabbare för det...

Okej.
Jag har börjat med lite övningar från marken en stund om dagen:)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
574
Senast: tara
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
1 944
Senast: Stergo
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 131
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 621
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama