Orolig i munnen?

S

_Sweetheart_

Från att gå mjukt & fint ena dagen, & nästa dag jätteorolig i munnen & bara kasta upp huvudet i panik när man ska svänga? (Är mer orolig i vänster varv.)

Tips om vad det kan vara? :crazy:

Sv: Orolig i munnen?

kolla tänderna.. vad har du för bett? hästen kanske är otillfredsställd med det bettet

tre-delat. Tror inte det är bettet, han har ju gått jättebra på detta bett tills nu, för några dagar sedan.

Låter som att han har ont. Kan ju vara något som kommit plötsligt. Ta ut veterinär som kan kolla igenom honom!

Låter som min en gång i tiden. Hon hade låsningar och var sned i sitt bäcken.

Hästen kan ju ha halkat i hagen eller liknande. Kolla upp den.

Hej,låter som min,fast hon var värst i hö varv.Hon hade låsning hö korsbensled,kanske din har på höger,ta ut Håkan Lundell,han är jätteduktig!! Mvh Maria

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
290
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 036
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 885
Senast: Frida.G
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 294
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar