Ormbett vid graviditet??

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Jippo

Nån som vet hur jag eller mitt ofödda barn skulle påverkas eller inte påverkas vid ett huggormsbett när man är gravid?? Anledningen till att jag frågar är att jag gick ca 1 meter förbi en huggis när jag fixade till hagen igår :crazy: Jag tänkte inte ens tanken just då, men jag är ju faktiskt gravid i 7:e månaden och barnet kanske skulle bli jättedåligt fast jag inte skulle bli det, eller tvärtom. Erfarenheter nån??!
 
Sv: Ormbett vid graviditet??

Har igen erfarenhet men skulle nog uppsöka läkare illa kvickt eftersom man delar blod med fostret.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det får bli ett tillfälligt konto för detta. Jag gjorde ett positivt graviditetstest igår och jag borde vara väldigt tidigt gravid...
2
Svar
25
· Visningar
5 677
Senast: Skralt
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 025
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 719
Senast: Jamtland
·
Gravid - 1år Min första graviditet rivstartade med fruktansvärt illamående, var i princip sängliggandes i tre månader och mådde så otroligt dåligt...
Svar
9
· Visningar
2 467
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp