Ormbett vid graviditet??

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Jippo

Nån som vet hur jag eller mitt ofödda barn skulle påverkas eller inte påverkas vid ett huggormsbett när man är gravid?? Anledningen till att jag frågar är att jag gick ca 1 meter förbi en huggis när jag fixade till hagen igår :crazy: Jag tänkte inte ens tanken just då, men jag är ju faktiskt gravid i 7:e månaden och barnet kanske skulle bli jättedåligt fast jag inte skulle bli det, eller tvärtom. Erfarenheter nån??!

Sv: Ormbett vid graviditet??

Har igen erfarenhet men skulle nog uppsöka läkare illa kvickt eftersom man delar blod med fostret.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 340
Senast: Enya
·
Gravid - 1år Det får bli ett tillfälligt konto för detta. Jag gjorde ett positivt graviditetstest igår och jag borde vara väldigt tidigt gravid...
2
Svar
25
· Visningar
5 691
Senast: Skralt
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 662
Senast: Fraegd
·
Gravid - 1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
20 518
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Avstå jobbresor
  • Secret Santa 2024
  • Valet i USA