Orkan täcken!

caradan

Trådstartare
Vet att många har frågat hur Orkan täckena från Bö**es är och jag har nu haft mitt hemma i ett par veckor och testat det flitigt.
Det har fungerat över förväntan.
Det är lite stort i bogen och lite kort i längden (men min häst är iofs ovanligt lång!)
Men det står emot väta/blötsnö och hästen är torr och varm under.
Så jag rekomenderar det. (orkan winter är det jag har)

Måste faktiskt hålla med dig! Köpte det på vinst och förlust och måste säga att jag faktiskt är nöjd. Än så länge har det varit ganska kallt, regnat och slaskat rejält och blåst på ganska bra. Flera av de andra hästarnas täcken (som är dyrare märken/modeller) har varit genomblöta efter de värsta regn/slaskvädren, men min hästs täcke har hittills bara varit blött på utsidan och fortfarande varmt och gosigt på insidan! :bump:

Liknande trådar

Utrustning Håller på och blir galen i täckesdjungeln så vänder mig nu till er för lite hjälp. Har en häst med breda bogar, normal hals men högrest...
Svar
19
· Visningar
1 648
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Fiorano
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
5 020
Senast: Fiorano
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk politik nr 3
  • Vad Gör Ni På Toaletten?
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat