Angel
Trådstartare
För att göra en lång historia kort så har en distriktare varit ute i stallet upprepade gånger för att kolla på en häst med fotskabb. Alla hästarna ska då behandlas mot det men vet. missade att skriva ut recept till mina hästar då h*n ville kolla med sina kollegor vad som var lämpligt till mina (digivande sto & föl). Sen hörde jag inget av veterinären så efter några dagar ringer jag för att kolla vad som händer. H*n har då fortfarande inte kollat upp vad hästarna bör få för behandling. Får efter ytterligare en tid ett recept inringt till apoteket. Nu har mina stallkompisar fått en samlad faktura på allting som vet. ordnat med när h*n varit ute i stallet och jag har fått ytterligare en faktura på "rådgivning och recept" a 200 kr (en avgift som även finns på den samlade fakturan).
Ska jag verkligen behöva betala extra för att vet (som dessutom tydigen inte var färdigutbildad utan väl sommarjobbade) inte hade kompetens nog att ge mig recept samtidigt som h*n var ute i stallet? Aldrig varit med om liknande förut och blev rätt sur då vet. enligt mig har tagit betalt för samma sak två gånger (dvs har ingenting med summan att göra utan är en principgrej)....
Ska jag verkligen behöva betala extra för att vet (som dessutom tydigen inte var färdigutbildad utan väl sommarjobbade) inte hade kompetens nog att ge mig recept samtidigt som h*n var ute i stallet? Aldrig varit med om liknande förut och blev rätt sur då vet. enligt mig har tagit betalt för samma sak två gånger (dvs har ingenting med summan att göra utan är en principgrej)....