Orion fra Litla Bergi

anpe0208

Trådstartare
Undrar om det är någon som har eller känner till några avkommor till Hingsten Orion fra Litla Bergi??? Bilder? kanske lite info om karaktär gångartskvalite mm.

Sv: Orion fra Litla Bergi

Min instruktör har ett ruskigt fin sto efter orion i sin avel. Hon heter Gríma frá Grímsstöðum och är förr 1993. Musblack. Gríma är bedömd till 8,14 för exteriör och 8,19 för ridegenskaper. Som 4-gångare. Hon har 9,5 för galopp och 9 för tölt och skritt. 8,5 för helhetsintryck och trav.

Sv: Orion fra Litla Bergi

Oh, vad glad ja blir köpte ett sto efter honom i januari, tycker själv att hon är toppen o har fått mycket beröm för henne. Hingsten är ju gammal o jag har inte hört talas så mycket om honom.:)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 175
Senast: valy
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
1 005
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag nu har köpt mig en gammal stuga med en väldigt stor karaktär så kändes det inte som att det fanns några alternativ - stugan bara...
2
Svar
28
· Visningar
2 719
Senast: cassiopeja
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 859

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden

Hästrelaterat