Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, använd fass.se Då slipper man vika upp ett finstilt tunt ark som är vikt 24 gånger så att man aldrig hittar var man ska börja läsa.Jag stör mig på att jag aldrig orkar läsa bipacksedeln så dels är den onödig, dels oroar jag mig för att man egentligen kanske MÅSTE läsa den för att undvika vadetnuär.
Just det. Långt ner ska de hänga.Jag stör mig orimligt mycket på folk som inte kan hänga upp tavlor på rätt höjd...
Är det därför jag alltid råkar ut för det alltså? Det är ju helt hopplöst!
Ja! Fantastisk hämndHänder mig jämt också. Då sliter jag ut bipacksedelhelvetet med ett argt "BAH!" och slänger den.
Och skriver inte ut mediciner från det företaget närmaste veckan.
Ja! Fantastisk hämnd
Jag kanske också skulle börja slänga den. Istället svär jag, stänger förpackningen och bryter mig in i andra änden
Äh, använd fass.se Då slipper man vika upp ett finstilt tunt ark som är vikt 24 gånger så att man aldrig hittar var man ska börja läsa.
Du kan börja med Meda och AstellasGör som jag, sen meddelar du mig vilket företag det var så ska jag hämnas åt dig.
Vi körde förbi en gubbe som körde med larmet igång.... Hans hörsel var under all kritik
Gäller detta även delegerad personal? Jag kan faxa en lista åt dig? Fyll på papper i din skrivare.Gör som jag, sen meddelar du mig vilket företag det var så ska jag hämnas åt dig.
...som fyraåringens "stå still ditt jävla as" till gunghästenMiniatyrmänniskor lär sig nya ord lika snabbt som de lär sig att dessa ord enbart hör till "inne i bilen". Har jag... öh... hört.
Eller när man blir överlycklig för att man får en burk, ska ta tag i det och läsa bipacksedeln, men hela jäkla lappen kommer av istället så man har ingen aning vad medicinfanskapet heterHänder mig jämt också. Då sliter jag ut bipacksedelhelvetet med ett argt "BAH!" och slänger den.
Och skriver inte ut mediciner från det företaget närmaste veckan.
På riktigt?...som fyraåringens "stå still ditt jävla as" till gunghästen
Eller när man blir överlycklig för att man får en burk, ska ta tag i det och läsa bipacksedeln, men hela jäkla lappen kommer av istället så man har ingen aning vad medicinfanskapet heter
Gäller detta även delegerad personal? Jag kan faxa en lista åt dig? Fyll på papper i din skrivare.
...som fyraåringens "stå still ditt jävla as" till gunghästen
Det är helt vansinnigt roligt. Till en GUNGHÄST
mvh dålig mor
Ja. Det var ju då den enda häst hen hade. Och den hette under en period Robin Z.Det är helt vansinnigt roligt. Till en GUNGHÄST