Örebroare!

malumbub

Trådstartare
Ska vi få till en hundträff nu i september?

Nu när jag är arbetslös kan jag ha hunden hemma igen och vi är lite sugna på social- och miljöträning.

Nån som vill följa med oss på en promenad eller visa sin träning för oss? (Vi behöver inspiration.)
 
Sv: Örebroare!

malumbub skrev:
Ska vi få till en hundträff nu i september?

Nu när jag är arbetslös kan jag ha hunden hemma igen och vi är lite sugna på social- och miljöträning.

Nån som vill följa med oss på en promenad eller visa sin träning för oss? (Vi behöver inspiration.)

jag är med på träning enbart. Promenad gör jag själv så jag kan ha dom lösa o dom får härja fritt.
 
Sv: Örebroare!

Jag hänger på om jag kan. Träning och/eller promenad.
Promenad med hundar en fin höstdag är mysigt :)
 
Sv: Örebroare!

Kom med förslag!
Jag har, innan flytt, gått omkring Rynningeviken...
...och nu efter flytt har jag gått omkring hemma i Brickebacken (de gånger jag haft hunden hemma) så ni andra får komma med förslag på bra promenadlänga. :bump:
(Min hund går inte lös, men ofta i långlina. Men med sällskap blir det oftast det vanliga kopplet.)

PIRU:
när tränar du och hur länge? Nån gång det passar dig bäst med studiebesök?
 
Sv: Örebroare!

malumbub skrev:
Kom med förslag!
Jag har, innan flytt, gått omkring Rynningeviken...
...och nu efter flytt har jag gått omkring hemma i Brickebacken (de gånger jag haft hunden hemma) så ni andra får komma med förslag på bra promenadlänga. :bump:
(Min hund går inte lös, men ofta i långlina. Men med sällskap blir det oftast det vanliga kopplet.)

PIRU:
när tränar du och hur länge? Nån gång det passar dig bäst med studiebesök?

Just nu tränar jag 6gånger i veckan så jag får stabilitet i Jääkäris lydnad. sen hela helgen ska vi köra skydd också. Så jag tränar mer eller mindre varje dag nångra timmar.
 
Sv: Örebroare!

Ok.
Stör det träningen om det står folk o hundar o glor? Eller är det bara bra?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Har alltid haft större hundraser där rekommendationer varit att motionera växande hund försiktigt. Efter diskussioner med hundfolk så...
Svar
13
· Visningar
1 347
Senast: hundtant
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 476
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Vet att ämnet varit uppe förut men nu kör vi en ny tråd. Ni som har hundträningsrum hemma, hur stort är det? Vad har ni i rummet? Vad...
Svar
10
· Visningar
826
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 865
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp