Ord ni inte står ut med?

Sv: Ord ni inte står ut med?

Snigelspår! :D Ett ord som jag fö är lite förvånad att det inte kommit upp i tråden ännu? :D

Söt:love:

Det har funnits små fina bruna också, färg som min avatar ungefär. Min exsambo hade en;)

Om jag någonsin vågar lovar jag att rapportera här!

En gynekolog i min periferi hade för övrigt en patient en gång som lugnade sitt medhavda barn inför undersökningen: "Det går fort, doktorn ska bara titta mamma i pinken!"

:D

Ja, lova!! Kan du inte dokumentera på nåt sätt, kanske filma reaktionen? :D

Åh, om det funnes en gynekolog här på buke som kunde dela med sig, gissar att tio-i-topp på smeknamn vore läsvärd!

Jag kanske ska passa på att säga att "nuttigt" är ett ord jag brukar till vardags. På riktigt. :D

Ja, lova!! Kan du inte dokumentera på nåt sätt, kanske filma reaktionen? :D

Åh, om det funnes en gynekolog här på buke som kunde dela med sig, gissar att tio-i-topp på smeknamn vore läsvärd!

Eller hur:D

Jag kanske ska passa på att säga att "nuttigt" är ett ord jag brukar till vardags. På riktigt. :D

Jag med. Men vi kanske ska ligga lite lågt med det just nu...

....och vad tror ni att jag läste när jag läste trådrubriken "Slickar sig på tassarna", efter er diskussion ett par sidor bak? :D

*KL*

Mitt hatord är "prunkande". Används flitigt i trädgårdstidningar, t ex "Efter 10 års slit har Sol-Britt och Gunnar lyckats förvandla sin bit av Skåneslätten till en prunkande oas".

BORDE FÖRBJUDAS!!!!!! :arghh::arghh::arghh:

Däremot gillar jag "hen". Ett mycket användbart ord.

Och hos oss heter fjärrkontrollen "makten", som i "ge hit makten tack" vilket ju uttrycker precis vad det handlar om.

Du är inte klok.

Edit: I vilka sammanhang?

Som i det nyss, eller om någon lägger upp en bild på en katt (typ vad tror du jag tänkt varje gång du visat upp bilder på Gosobert? :D), eller annat som är sött och nuttigt typ. :D

...(Höll på att skriva "dött och nuttigt". :p)

Åh, när du sa prunkande kom jag att tänka på ett betydligt snuskigare (varför hamnar jag alltid där?) uttryck jag äcklas av: Brunka.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka