Ord ni inte står ut med?

Sv: Ord ni inte står ut med?

Totalvägrar att bildgoogla!

Okej, jag gjorde det i alla fall. En av de första bilderna är den här:
46093_1228198826.jpg

Som inte riktigt illustrerar det jag tänker på.

Hahhahahahaha!!! Jag hoppas, för Brunkas ägares skull, att hen INTE är bukefalist och läser den här tråden! :D

Den bilden gör mig nästan mållös. Men det är faktiskt en urusel ord-förklaring! :mad:
Vad är det förresten som den söta blondinen håller i handen?

Nämen g-punkten då, eller vad det nu kan vara! Jag vet inte, säger jag ju. Tvinga mig inte att bli någon form av självutnämnd expert på det här nu! Jävla mammas!

Äh, den kanske kan vara lite blurrad :p Men handlar det bara om att killen ifråga runkar samtidigt som han bajsar så förstår jag hur det fungerar. Men jag förstår inte riktigt varför.

Men vadå, hur mycket stimuleras din G-punkt när du bajsar? Är killar så himla olika på den punkten? (Jepp, pun intended!)

Jag med, samt att hens blogg inte blir nedkletad med kommentarer från bajsnödiga (:D) flashback-höhöare som tycker att det är svinkul... Stackare.

-Fantastiskt.
Jag är oerhört trött på att allt är så satans fantastiskt hela tiden. :arghh:Vem de än pratar med på tv eller i radio så svarar de -fantastiskt, stup i kvarten. Jag förstår att det är väldigt bra, men det finns ju faktiskt andra ord att använda också.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka