Ord ni inte står ut med?

Sv: Ord ni inte står ut med?

Någonstans måste man ju ändå sätta gränsen, liksom. Själv är jag flexibel gällande kulör, allt mellan grå, ljusgrå till svart är okej. Redan de gamla grekerna sade: Kroppsstrumpa eller no deal.

Skitsnyggt! Älskar när man hittar sådana där mirakelprodukter som både piffar till håret OCH drar på en en grå kroppsstrumpa.
Bara därför jag köpte det!

Jefla_Mammas då?
:up:

Jag köper inte hårprodukter längre om det inte ingår grå kroppsstrumpa!
Som jag alltid brukar säga!

Ja! Det är det som är det bästa med gorre; det är inte bara ett fult ord - det är ett äckligt ord också. Dubbelfulhet alltså!

:D :D

Jag har två ord/uttryck jag inte riktigt klarar av. Eller rättare sagt, jag tycker ytterst illa om dem. "Kräktes lite i munnen", det är verkligen äckligt. Och blev inte mindre gräsligt när jag första gången stötte på det när en tjej jag inte känner, kommenterade en annan tjejs håriga armhåla (ni kanske minns hon som vinkade i publiken under nån av melodifestivalens spelningar?).

Och "framstjärt", höll på dö när mitt ex använde det om dottern när hon var liten. Såg omedelbart till att avkräva ett löfte om att aldrig, ALDRIG, använda det i närheten av henne igen..!!

Apropå gorre, så har jag lagt mig till med ett nytt ord; Lurre (=lunch).

Alla älskar det inte, om en säger.

Framstjärt! Jag älskar framstjärt. Måste komma ihåg att använda det nästa gång jag ska till gyn.

Jag älskar 'kräks rakt fram'!

Men så är jag uppenbart språkligt förkastlig också.

Jamen, visst hade tågstoppen blivit så mycket roligare då?

Plus att man fick fundera en stund på vad tågvärden sniffat = gratis tidsfördriv. Kan komma på absolut inget negativt med det här!

Visst är lurre bra? :love:

Det var nog till och med av dig jag lärde mig "kräks rakt fram". Du har ju nästan lärt mig allt jag kan.

Framstjärt! Jag älskar framstjärt. Måste komma ihåg att använda det nästa gång jag ska till gyn.

Ordet känns nästan antikt, som nåt tanter säger för det där onämnbara området framför stjärten...

Lite komiskt att kolla in gynekologens reaktion, dock. :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka