Ord ni inte står ut med?

Sv: Ord ni inte står ut med?

Äsch, är väl ingen som säger bröstvårtor längre? Nipplar heter det ju!

Men bröstvårta är liksom bara en. Den är hanterbar. En hel gård med vårtor å andra sidan - det är ju helt omöjligt att hålla koll på alla! :nailbiting:

Svar ja!

I alla fall i två svengelska hem i Sverige.

(eller ja ett nu då, i och med att min bättre hälft - syrran - har flytt landet. MEN JAG ÄR INTE BITTER :arghh:)

Till Australien :(

Och hon tog mina ungar med sig! :(

Är inte nipplar sådana där... bilgrejer? Eller maskingrejer kanske, sådana där man måste smörja ibland?

Jag googlade och Google säger att jag har rätt och du har fel - NANANANANAAAANA!!

Åh tack mandalaki, vad rar du är! Det är faktiskt jobbigt, riktigt riktigt jobbigt. Och folk verkar inte förstå, vadå det är ju bara en syster liksom. Men för mig känns det tufft och det var SÅ gräsligt att säga hej då. Och till barnen också, herregud.

Men - jag stöttar ju henne såklart i detta och vi skypar varje kväll. Man får vara glad för att det går att hålla vettig kontakt nuförtiden!

nipples.gif

Jag misstänker att det inte är sådana bröstvårtor Niffe har, men vem vet? :D

Jo det finns något på bilar och så som heter nipplar.
Men i bröstvårtesammanhang säger jag en nipple, flera nipples.

Det kan användas för att ha snabbkoppling på borrmaskiner.

(OBSERVERA att detta absolut INTE är något jag googlade fram när du tog upp det. :angel:)

Det är nog för att jag är en sådan där hen. Blir lite nere av min grå dräkt och måste då trycka ner någon annan för att må bättre. Blamea inte mig, blamea PK-vänstern! ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Inkorsningsmetod
  • Sopsortera kattsand?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka