Ord ni inte står ut med?

Sv: Ord ni inte står ut med?

KL

Jag fick onda ögat av mitt ex när jag kallade fjärrkontrollen till tv:n för "fjärken".
Nuförtiden säger vi det alltid hemma, på ren trots, och fnissar åt mitt ex:D

Kan dock hålla med om att det inte är så jättesnyggt med "fjärken" men "fjärrkontrollen" är så låååångt.

Syrrorna och jag sa alltid "fjärisen"!:rofl:

kl

Håller med om ordet "vårtgård"! :wtf:

Nej, gympa! Vad är fel med det ordet funderar jag på?

Jag tycker det är löjligt, min son på snart två kan svara på hela meningar (vill du ha mjölk? Nej Vill du ha vatten? aa) tror nog han skulle förstå mellanmål.

Dinosaurie=dino väl?

Jo du reagerar stort på saker

Trodde du också att jag menade allvar med att låsa in människor på de vrickade grunderna?

Mandalaki: yes, definitivt dags för signaturer igen!

Jo du reagerar stort på saker

Trodde du också att jag menade allvar med att låsa in människor på de vrickade grunderna?

Mandalaki: yes, definitivt dags för signaturer igen!

Låt mig reagera stort på saker då. Du behöver inte bry dig!

Klart jag fattade att du inte menade att vi skulle låsas in på riktigt, men jag förstår inte varför man ska döma folk sådär. Tråden handlar om ord man inte står ut med och då ska väl alla få säga sitt, utan att bli dumförklarad.

Men snälla tott, om du kommenterar något JAG har skrivit så är det ju inte konstigt om jag kommenterar det, eller hur? Du skriver på ett publikt forum, du kan liksom inte styra över vad folk ska tycka om det du skriver.

Alla i den här tråden dömer. Till exempel när man skriver om hur fult man tycker vissa talar och skriver. Blir man sårad av det bör man kanske läsa en annan tråd.

Oavsett så fattar jag inte hur du orkar vara så kränkt hela tiden, verkar snorjobbigt.

Men snälla tott, om du kommenterar något JAG har skrivit så är det ju inte konstigt om jag kommenterar det, eller hur? Du skriver på ett publikt forum, du kan liksom inte styra över vad folk ska tycka om det du skriver.

Alla i den här tråden dömer. Till exempel när man skriver om hur fult man tycker vissa talar och skriver. Blir man sårad av det bör man kanske läsa en annan tråd.

Oavsett så fattar jag inte hur du orkar vara så kränkt hela tiden, verkar snorjobbigt.

Men snälla niphredil, kan du inte bara låta mig vara den jag är...

Du får vara precis hur du vill men om du blir upprörd över mina inlägg så kommer jag också att förklara och säga vad jag tycker. Om det inte passar så föreslår jag att du ignorerar mig.

Mini-Röris kommer från friskis och svettis. Surpris-is.

Bäääsen är ett ord som ger mig vårtor på insidan. Vadå Bäs? Barn eller bebis heter det.
Vulva är inget favoritord.
Bästa, kramiz och Finaste gör också ont.

Jag valde länge mellan "älsklingen" och "gubben". :D

Och jag begriper mig inte på folk som kallar sin manlige respektive för "min karl". För mig är det manlige motsvarigheten till kärring och absolut inget man säger till/om någon i positiv bemärkelse.

Och ja "hen" vinner ligan utan att ens behöva nämnas.

Dags att ta tillbaka signaturerna, tror jag;)

:rofl:

kl

Jag har väldigt svårt för de flesta förkortningar i talspråket. Dirr är mitt absoluta favorit-hatobjekt (direkt, ska det föreställa). På utbildningen jag går är det nu andra läraren i rad som säger KAP istället för kapitel. Och dessutom uttalar de det med långt A. Och den första läraren (nej, jag kunde inte ta till mig någon kunskap alls under den veckan) sa dessutom PARR istället för paragraf. Kap och parr i en hel vecka, jag ville bara gråta! :arghh:

Annars håller jag med många som tagit upp vårtgård, det finns verkligen inget förmildrande med det ordet.

Vårtgård kommer alltid upp i såna här trådar ... Men varför, egentligen? Det heter ju liksom bara det:confused:

För att det är en gård full av vårtor?

:wtf:

:nailbiting:

:arghh:

Ja men för mig låter dig som en gård med massa vårtor!:rofl: Typ hästgård:rofl:

Friskis och Svettis. Jag hörde någon gång ett så jävla roligt namn, så efter det använder jag också det!:D
"Fläskis och Skuttis!":rofl::rofl:

Fast borde inte bröstvårta också vara fult då? Eller tissevårta eller vad det nu kan heta ...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka