Orange utrustning

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Rigolette
  • Startdatum Startdatum
R

Rigolette

Nu är jag på jakt efter utrustning i orange ! :D
Det var någon som sa till mig att man kunde köpa huvudlag i oranget i USA, nån som har koll på de ? :p Det vore ju riktigt trevligt om det fanns :D

Letar;
Orange förbygel, selunderlägg, vad heter den där som man kan ha under huvudlaget, inte huva .. typ man kapar av öronen, vad heter de ? En orange sån iaf .. ;P Och gärna fler saer i orange :D

Tips ?

Sv: Orange utrustning

ring bidermans kolla nummer på www.bidermans.se jaga hr specialbeställt mössor och huvor och körtäcken och tcken därifrån du kan få vilken färg du vill :)

se borde vl bergsåkerstravshop kunna beställa från tex wahlstens :)

huvudlag finns i usa i orange. men det är ju bara att få över ett dyrt med moms och tull osv.

kolla produkter här på hoods osv du ser du kan få orange be bergsåker dta hem :)

http://onet.tehonetti.fi/veljwahlsten_en/onet/products/

Ring Västerbo Stuteri dom har säkert stenkoll på det :angel: :D

Hehe :p Nu hägner inte jag med ... ;P Har Västerbo-pållarna en hel drös med orange grejer ? :idea: :D

Okejs .. jag känner mig lite idiotförklarad .. :smirk:

Kan nån förklara, varför jag skulle ha ringt å frågat Västerbo om orange grejer ? ;) :D :crazy:

västerbo är kända för sin oranga färg.

Bidermans kan man beställa både huva och mössa. Ibland har de andra oranga detaljer. Jag har hittat orange förbygel på L&L på solvalla. Annars är det bara att leta vidare...

melonmantorp.jpg

men du frågade ju var man hittar orange utrusnting då måste vi ju få säga det hehe. bidermans är bäst:)

jag skulle vilja vara rosa! fasen med att de redan finns ett stall rosa!
men denne lär ju inte tävla på samma banor som jag i en eventuell framtid med trav :smirk:

en skötare där jag står har rosa till en av sina hästar. han är så gullig i neonrosa mössa och neonrosa täcke :angel: :idea:

Hehe. Tjusigt! Har funderat på svart o rosa så blir det inte sååå skrikigt. Svart täcke med rosa band!

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 649
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 346
Senast: QueenLilith
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 163
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Även denna vecka bjöd på en för mig ny bekantskap. Jag fick sitta på Sunny Boy, en liten nätt och spenslig fux med fullblod på mödernet...
Svar
0
· Visningar
421
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix